Теорія:

Крім головних членів у реченні можуть бути другорядні члени речення (при розборі підкреслюються крапками).
Приклад:
Їжачок під час небезпеки згортається в клубочок.
Згортається (коли?) під час небезпеки;
згортається (як?) в клубочок.
Другорядні члени речення можуть відповідати на різні питання: де? коли? куди? який? як? скільки?
Зверни увагу!
До другорядних членів речення існує зв'язок лише односторонній (є залежне слово, до якого ставлять питання від головного слова).
Другорядні члени, які залежать від підмета, становлять групу підмета.
Другорядні члени речення, які залежать від присудка, становлять групу присудка.
Речення, яке складається тільки з граматичної основи, називається непоширене.
Приклад:
Опадає  листя.
Речення, у якому окрім основи є ще й другорядні члени, називається поширеним.  
Приклад:
З дерев повільно опадає пожовкле  листя.
Щоб встановити зв'язок слів у реченні, треба діяти за таким алгоритмом.
1. Знайти підмет та присудок.
2. Виявити групу підмета (якщо є).
3. Виявити групу присудка (якщо є).
4. Поставити питання від другорядних членів до інших другорядних членів (якщо є такий зв'язок).
Приклад:
З дерев повільно опадає пожовкле листя.
(Що?) листя;
листя (що робить?) опадає;
листя (яке?) пожовкле;
опадає (з чого?) з дерев;
опадає (як?) повільно.
Зв'язок слів у реченні можна відобразити на схемі.
Приклад:
Screenshot_4.png