Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Корінь слова Формування знань про головну значущу частину слова.
2. Спільнокореневі слова Формування мовної компетентності із теми «Спільнокореневі слова й форми слова».
3. Форми слова Формування мовної компетентності з теми «Спільнокореневі слова й форми слова».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Де зайве слово? 3 вид - аналіз легке 1Б. Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Спільнокореневі слова й форми слова».
2. Пари спільнокореневих слів 3 вид - аналіз легке 2Б. Закріплення вивченого про спільнокореневі слова.
3. Розподіли слова 3 вид - аналіз легке 4Б. Закріплення вивченого про спільнокореневі слова і форми слова.
4. Відшукай! 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння відрізняти форми слова від спільнокореневих слів.
5. Спільнокореневі слова в реченнях 3 вид - аналіз середнє 1Б. Завдання спрямоване на розвиток культури мовлення, уміння визначати спільнокореневі слова у реченнях, розуміти стилістичну роль таких слів у тексті.
6. Четверте зайве 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вивченого про спільнокореневі слова і форми слова.
7. Провідміняй слова (середній рід) 3 вид - аналіз середнє 7Б. Завдання спрямоване на удосконалення уміння відміняти слова за відмінками.
8. Провідміняй слова (жіночий рід) 3 вид - аналіз середнє 7Б. Завдання спрямоване на удосконалення уміння відміняти слова за відмінками.
9. Провідміняй слова (чоловічий рід) 3 вид - аналіз середнє 7Б. Завдання спрямоване на удосконалення уміння відміняти слова за відмінками.
10. Ти коректор 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Розвиток культури мовлення, удосконалення вивченого про спільнокореневі слова.
11. Доповни текст 3 вид - аналіз середнє 3Б. Завдання розвиває уміння добирати правильне спільнокореневе слово або форму слова, розуміти різницю між формою та спільнокореневим словом.
12. Правильно-неправильно 3 вид - аналіз середнє 2Б. Уміння визначати правильний варіант уживання слів. Уміння усувати недоліки мовлення.
13. Відшукай корінь 2 вид - інтерпретація важке 6Б. Розвиток логічного мислення, удосконалення вивченого про спільнокореневі слова.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Укажи рядок спільнокореневих слів Інший середнє 1Б. Закріплення вивченого про форми слова й спільнокореневі слова.
2. Склади речення зі спільнокореневими словами Інший важке 6Б. Розвиток творчих здібностей при застосуванні набутих знань про спільнокореневі слова.
3. Склади текст Інший важке 7Б. Розвиток творчих здібностей із використанням знань, умінь і навичок із теми «Спільнокореневі слова й форми слова».
4. Два в одному Інший важке 6Б. Закріплення вивченого про форми слова й спільнокореневі слова.
5. Омонім чи спільнокореневе? Інший важке 6Б. Повторення пройденого матеріалу про омоніми, удосконалення вивченого про спільнокореневі слова, розвиток логічного мислення і уяви.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Спільнокореневі слова й форми слова» 00:10:00 середнє 12Б. Завдання для закріплення вивченого теоретичного завдання з теми «Спільнокореневі слова й форми слова».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Спільнокореневі слова й форми слова» 00:15:00 середнє 16Б. Систематизація знань, умінь і навичок із теми «Спільнокореневі слова й форми слова».
2. Перевірна робота з теми «Спільнокореневі слова й форми слова» 00:20:00 середнє 12Б. Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Спільнокореневі слова й форми слова».