Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Корінь слова | Формування знань про головну значущу частину слова. |
2. | Спільнокореневі слова | Формування мовної компетентності із теми «Спільнокореневі слова й форми слова». |
3. | Форми слова | Формування мовної компетентності з теми «Спільнокореневі слова й форми слова». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Де зайве слово? | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Спільнокореневі слова й форми слова». |
2. | Пари спільнокореневих слів | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення вивченого про спільнокореневі слова. |
3. | Розподіли слова | 3 вид - аналіз | легке | 4Б. | Закріплення вивченого про спільнокореневі слова і форми слова. |
4. | Відшукай! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння відрізняти форми слова від спільнокореневих слів. |
5. | Спільнокореневі слова в реченнях | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Завдання спрямоване на розвиток культури мовлення, уміння визначати спільнокореневі слова у реченнях, розуміти стилістичну роль таких слів у тексті. |
6. | Четверте зайве | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про спільнокореневі слова і форми слова. |
7. | Провідміняй слова (середній рід) | 3 вид - аналіз | середнє | 7Б. | Завдання спрямоване на удосконалення уміння відміняти слова за відмінками. |
8. | Провідміняй слова (жіночий рід) | 3 вид - аналіз | середнє | 7Б. | Завдання спрямоване на удосконалення уміння відміняти слова за відмінками. |
9. | Провідміняй слова (чоловічий рід) | 3 вид - аналіз | середнє | 7Б. | Завдання спрямоване на удосконалення уміння відміняти слова за відмінками. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ти коректор | Інший | середнє | 6Б. | Розвиток культури мовлення, удосконалення вивченого про спільнокореневі слова. |
2. | Доповни текст | Інший | середнє | 3Б. | Завдання розвиває уміння добирати правильне спільнокореневе слово або форму слова, розуміти різницю між формою та спільнокореневим словом. |
3. | Правильно-неправильно | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати правильний варіант уживання слів. Уміння усувати недоліки мовлення. |
4. | Відшукай корінь | Інший | важке | 6Б. | Розвиток логічного мислення, удосконалення вивченого про спільнокореневі слова. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Укажи рядок спільнокореневих слів | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про форми слова й спільнокореневі слова. |
2. | Склади речення зі спільнокореневими словами | Інший | важке | 6Б. | Розвиток творчих здібностей при застосуванні набутих знань про спільнокореневі слова. |
3. | Склади текст | Інший | важке | 7Б. | Розвиток творчих здібностей із використанням знань, умінь і навичок із теми «Спільнокореневі слова й форми слова». |
4. | Два в одному | Інший | важке | 6Б. | Закріплення вивченого про форми слова й спільнокореневі слова. |
5. | Омонім чи спільнокореневе? | Інший | важке | 6Б. | Повторення пройденого матеріалу про омоніми, удосконалення вивченого про спільнокореневі слова, розвиток логічного мислення і уяви. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Спільнокореневі слова й форми слова» | 00:10:00 | середнє | 12Б. | Завдання для закріплення вивченого теоретичного завдання з теми «Спільнокореневі слова й форми слова». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Спільнокореневі слова й форми слова» | 00:15:00 | середнє | 16Б. | Систематизація знань, умінь і навичок із теми «Спільнокореневі слова й форми слова». |
2. | Перевірна робота з теми «Спільнокореневі слова й форми слова» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Спільнокореневі слова й форми слова». |