Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Правила вживання апострофа | Формування знань, умінь і навичок учнів із теми «Правила вживання апострофа». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Апостроф у назвах творів | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Засвоєння вивченого теоретичного матеріалу на основі творів української й світової класики. |
2. | Відшукай помилку | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Удосконалення і систематизація вивченого про апостроф. |
3. | Робота з текстом | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Удосконалення орфографічних навичок, закріплення вивченого про апостроф. |
4. | Орфограма «Апостроф» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Засвоєння орфограми «Апостроф» при виборі однієї правильної відповіді. |
5. | Фонетична транскрипція | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення уміння «читати» фонетичну транскрипцію у словах, що пишуться з апострофом. |
6. | Орфографічний алгоритм | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на засвоєння правил вживання апострофа. |
7. | Народ скаже, як зав'яже | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на закріплення вивченого про апостроф на матеріалі українського фольклору. |
8. | Робота з таблицею | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про правопис апострофа після літери Р. |
9. | Слово без апострофа | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про апостроф. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Проаналізуй слова | Інший | середнє | 2Б. | Уміння аналізувати фонетичний склад слова, вимову букв я, ю, є, ї після апострофа. |
2. | Що поставиш у слові? | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про знак м'якшення й апостроф. |
3. | Вибери правильну відповідь | Інший | середнє | 3Б. | Повторення та узагальнення вивченого про вживання знака м'якшення й апострофа. |
4. | Правильне чи неправильне твердження? | Інший | середнє | 2Б. | Повторення та систематизація вивченого теорнтичного матеріалу про апостроф. |
5. | І словом, і ділом | Інший | важке | 6Б. | Розвиток асоціативного, логічного мислення на основі загадок; удосконалення вивченого про апостроф. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зміни слово | Інший | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на розвиток уміння утворювати словосполучення на основі вивченого теоретичного матеріалу про апостроф. |
2. | Розподіли у дві колонки | Інший | середнє | 6Б. | Поглиблення уміння виявляти орфограму «Апостроф» у словах. |
3. | Доповни речення | Інший | важке | 5Б. | Розвиток творчих і пізнавальних навичок учнів у процесі створення та трансформування речень зі словами, у яких вживається/не вживається апостроф. |
4. | Опиши малюнок | Інший | важке | 7Б. | Розвиток пізнавальниз і мислительних навичок учнів при самостійному створенні тексту-опису із використанням слів, що містять орфограму «Апостроф». |
5. | Трансформуй речення | Інший | важке | 5Б. | Повторення вивченого про частини мови; удосконалення вивченого про апостроф. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Правила вживання апострофа» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Завдання для закріплення і систематизації вивченого з теми «Правила вживання апострофа». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Правила вживання апострофа» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Повторення та узагальнення вивченого із теми «Правила вживання апострофа». |
2. | Перевірна робота з теми «Правила вживання апострофа» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Завдання для перевірки знань, умінь, навичок учнів із теми «Правила вживання апострофа». |