Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Коли спрощення відбувається | Формування знань, умінь і навичок із теми «Спрощення в групах приголосних». |
2. | Коли спрощення НЕ відбувається | Формування мовних компетентностей із теми «Спрощення в групах приголосних». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обери рядок | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення вивченого про спрощення в групах приголосних. |
2. | Устав букви на місці пропусків | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про спрощення в групах приголосних. |
3. | Утвори слово | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про спрощення в групах приголосних; уміння самостійно утворювати слова, аналізуючи можливість випадання звука. |
4. | Знайди помилки | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про спрощення в групах приголосних. |
5. | Виняткове слово | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про спрощення в групах приголосних та винятки з правил. |
6. | Словосполучення-синоніми | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Уміння добирати синоніми до словосполучень, використовуючи набуті знання, уміння й навички з теми «Спрощення в групах приголосних». |
7. | Пишемо правильно! | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про спрощення в групах приголосних. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1+1 = спрощення | Інший | середнє | 2Б. | Уміння змінювати слова, використовуючи набуті знання про спрощення. |
2. | Дві групи | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про спрощення в групах приголосних. |
3. | Тлумач | Інший | середнє | 4Б. | Збагачення лексичного запасу; закріплення вивченого про спрощення. |
4. | Відгадай мене! | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати твірне слово, аналізувати емоції й риси характеру; закріплення вивченого про спрощення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Який рядок зайвий? | Інший | середнє | 2Б. | Систематизація вивченого теоретичного матеріалу про спрощення в групах приголосних. |
2. | Правильно або неправильно | Інший | середнє | 2Б. | Повторення та узагальнення вивченого з теми «Спрощення в групах приголосних». |
3. | Склади речення | Інший | важке | 6Б. | Застосування орфоепічних й орфографічних навичок при виконанні творчого завдання. |
4. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Розвиток творчого потенціалу, уміння вживати слова зі спрощенням у власному мовленні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Спрощення в групах приголосних» | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Закріплення вивченого з теми «Спрощення в групах приголосних». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Спрощення в групах приголосних» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Систематизація вивченого з теми «Спрощення в групах приголосних». |
2. | Перевірна робота з теми «Спрощення в групах приголосних» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Спрощення в групах приголосних». |