Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Коли спрощення відбувається Формування знань, умінь і навичок із теми «Спрощення в групах приголосних».
2. Коли спрощення НЕ відбувається Формування мовних компетентностей із теми «Спрощення в групах приголосних».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Обери рядок 3 вид - аналіз легке 2Б. Закріплення вивченого про спрощення в групах приголосних.
2. Устав букви на місці пропусків 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Удосконалення вивченого про спрощення в групах приголосних.
3. Утвори слово 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вивченого про спрощення в групах приголосних; уміння самостійно утворювати слова, аналізуючи можливість випадання звука.
4. Знайди помилки 3 вид - аналіз середнє 4Б. Закріплення вивченого про спрощення в групах приголосних.
5. Виняткове слово 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Закріплення вивченого про спрощення в групах приголосних та винятки з правил.
6. Словосполучення-синоніми 2 вид - інтерпретація важке 2Б. Уміння добирати синоніми до словосполучень, використовуючи набуті знання, уміння й навички з теми «Спрощення в групах приголосних».
7. Пишемо правильно! 1 вид - рецептивний середнє 3Б. Удосконалення вивченого про спрощення в групах приголосних.
8. 1+1 = спрощення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Уміння змінювати слова, використовуючи набуті знання про спрощення.
9. Дві групи 3 вид - аналіз середнє 4Б. Удосконалення вивченого про спрощення в групах приголосних.
10. Тлумач 3 вид - аналіз середнє 4Б. Збагачення лексичного запасу; закріплення вивченого про спрощення.
11. Відгадай мене! 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Уміння визначати твірне слово, аналізувати емоції й риси характеру; закріплення вивченого про спрощення.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Який рядок зайвий? Інший середнє 2Б. Систематизація вивченого теоретичного матеріалу про спрощення в групах приголосних.
2. Правильно або неправильно Інший середнє 2Б. Повторення та узагальнення вивченого з теми «Спрощення в групах приголосних».
3. Склади речення Інший важке 6Б. Застосування орфоепічних й орфографічних навичок при виконанні творчого завдання.
4. Склади твір Інший важке 7Б. Розвиток творчого потенціалу, уміння вживати слова зі спрощенням у власному мовленні.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Спрощення в групах приголосних» 00:10:00 середнє 9Б. Закріплення вивченого з теми «Спрощення в групах приголосних».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Спрощення в групах приголосних» 00:15:00 середнє 8Б. Систематизація вивченого з теми «Спрощення в групах приголосних».
2. Перевірна робота з теми «Спрощення в групах приголосних» 00:20:00 середнє 8Б. Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Спрощення в групах приголосних».