Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Антоніми | Формування мовної компетентності учнів із теми «Антоніми». |
2. | Короткий словничок антонімів | Збагачення словникового запасу учнів, розвиток мовленнєвої культури, підвищення рівня володіння мовою. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери антонімічну пару | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення вивченого про антоніми. |
2. | Запиши прислів'я | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Повторення вивченого у початковій школі, закріплення знань про антоніми. |
3. | Зайве прислів'я | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Закріплення вивченого про антоніми в прислів'ях. |
4. | Слова, що не є антонімами | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення вивченого про антоніми. |
5. | Укажи речення з антонімами | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання розвиває уміння визначати антонімічні пари в реченні. |
6. | Антоніми в назвах творів | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання для удосконалення вивченого про антоніми, для розширення кругозору; інтеграція літератури та мови. |
7. | Заплутаний клубок | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Завдання розвиває уміння шукати антоніми до слів, об'єднувати їх у антонімічні пари, розширює кругозір, збагачує лексичний запас. |
8. | Укажи антоніми й синоніми | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про антоніми й синоніми. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Багатозначність пар антонімів | Інший | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на розвиток культури мовлення, збагачення словникового запасу, повторення вивченого про синоніми й антоніми. |
2. | Розподіли у дві колонки | Інший | середнє | 6Б. | Узагальнення та систематизація вивченого про антоніми й синоніми. |
3. | Укажи рядок антонімів | Інший | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на розвиток уміння знаходити антоніми, на збагачення словникового запасу, виховання поваги до краси рідного слова. |
4. | Знайди оксиморон | Інший | важке | 2Б. | Завдання розвиває культуру мовлення, збагачує лексику, сприяє розвитку творчого потенціалу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Добери пару | Інший | середнє | 1Б. | Розвиток умінь і навичок добирати антоніми до поданих слів. |
2. | Доповни прислів'я | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про антоніми; збагачення словникового запасу завдяки народним висловам. |
3. | Антоніми в прислів'ях | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати антоніми, уводити їх у прислів'я. |
4. | Опиши малюнки антонімами | Інший | середнє | 4Б. | Завдання розвиває уміння добирати антоніми, збагачує словниковий запас, розвиває уяву та кмітливість. |
5. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Завдання розвиває творчий потенціал, уміння самостійно добирати антоніми до слів та складати з ними речення. |
6. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Розвиток творчих здібностей при складанні міні-твору з використанням антонімів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Антоніми» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Завдання для закріплення вивченого про антоніми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Антоніми» | 00:15:00 | середнє | 4Б. | Узагальнення та систематизація вивченого з теми «Антоніми» |
2. | Перевірна робота з теми «Антоніми» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Антоніми». |