Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Пароніми | Формування знань, умінь і навичок із теми «Пароніми». |
2. | Короткий словник паронімів | Формування навичок комунікації, виховання культури спілкування при вживанні паронімів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розподіли відповідно до умови | 3 вид - аналіз | легке | 4Б. | Повторення вивченого про омоніми й пароніми. |
2. | Антоніми vs Пароніми | 3 вид - аналіз | легке | 4Б. | Повторення вивченого про антоніми й пароніми. |
3. | Синоніми vs Пароніми | 3 вид - аналіз | легке | 4Б. | Повторення вивченого про синоніми й пароніми. |
4. | Зайва пара | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення й удосконалення вивченого про пароніми. |
5. | Обери відповідне слово | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про пароніми, уміння визначати слово, що відповідає змісту речень. |
6. | Так чи ні? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення навичок слововживання, розвиток культури мовлення, збагачення словникового запасу. |
7. | Визнач частину мови | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про частини мови у контексті закріплення знань про пароніми. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Лексична помилка | Інший | середнє | 4Б. | Розвиток навичок слововживання, культури спілкування, удосконалення вивченого про пароніми. |
2. | Дотепні пароніми | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про пароніми на основі художніх творів, розвиток образного мислення, уяви,фантазії. |
3. | Як правильно? | Інший | середнє | 4Б. | Розвиток культури мовлення, виховання поваги до рідного слова; удосконалення знань, умінь і навичок із теми |
4. | Поміркуй! | Інший | важке | 4Б. | Уміння визначати значення паронімів та їхню поєднуваність із словами. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обери слово | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення навичок мовлення, поповнення лексичної скарбнички; робота зі словниками. |
2. | Доповни речення | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про пароніми, удосконалення культури спілкування. |
3. | Заверши твердження | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Лексикологія». |
4. | Склади речення з паронімами | Інший | важке | 4Б. | Завдання спрямоване на розвиток творчих здібностей, уміння використовувати пароніми у власних висловлюваннях. |
5. | Склади текст | Інший | важке | 5Б. | Використання пароніма при складанні тексту; розвиток творчого потенціалу, образного мислення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи із теми «Пароніми» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Завдання для узагальнення та систематизації вивченого про пароніми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Пароніми» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Завдання для удосконаленя вивченого з теми «Пароніми». |
2. | Перевірна робота з теми «Пароніми» | 00:20:00 | середнє | 3Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Пароніми». |