Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Діалог як різновид прямої мови | Формування знань, умінь і навичок учнів із теми «Діалог». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Укажи діалог | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати діалог. |
2. | Де правильно? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про розділові знаки при записі діалогу. |
3. | Установи схему, що відповідає реченню | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Застосування учнями умінь і навичок при визначенні схеми речень із діалогічним мовленням. |
4. | Трансформація речень | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Узагальнення вивченого з теми «Діалог». |
5. | Вибери правильну схему речення з діалогічним мовленням | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок з теми «Діалог». |
6. | Постав пропущений розділовий знак | 3 вид - аналіз | середнє | 5Б. | Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Діалог». |
7. | Правильно постав на місці пропуску розділовий знак | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Засвоєння знань, умінь і навичок з теми «Діалог». |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Створи текст із групи речень | Інший | середнє | 3Б. | Застосування знань, умінь, навичок із теми «Діалог» при формуванні тексту. |
2. | Вибери правильну відповідь | Інший | середнє | 1Б. | Засвоєння знань, умінь і навичок з теми «Діалог». |
3. | Дві відповіді | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати пряму мову й діалог. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення схеми речення | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення уміння визначати будову речення з діалогічним мовленням. |
2. | У пошуках помилок | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про роззділові знаки при діалозі. |
3. | Складання і доповнення речень. Повторення теоретичного матеріалу | Інший | середнє | 4Б. | Доповнення речень. Повторення вивченого з теми «Діалог». |
4. | Порівняльна таблиця | Інший | середнє | 6Б. | Повторення вивченого про пряму мову і діалог. |
5. | Складання діалогів за малюнками | Інший | важке | 6Б. | Розвиток умінь і навичок учнів самостійно складати діалоги. |
6. | Склади речення за схемою | Інший | середнє | 3Б. | Повторення вивченого про пряму мову і діалог. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Діалог» | 00:08:00 | середнє | 9Б. | Засвоєння знань, умінь і навичок з теми «Діалог» |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашнє завдання теми «Діалог» | 00:12:00 | середнє | 15Б. | Узагальнення та систематизація вивченого з теми «Діалог» |
2. | Перевірна робота з теми «Діалог» | 00:20:00 | середнє | 17Б. | Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми «Діалог» |