Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Обставина | Формування в учнів мовних компетентностей про обставину як другорядний член речення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зайве речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати речення, визначати обставини. |
2. | Відшукай обставину | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про обставину та способи її вираження. |
3. | Знайди обставину способу дії | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати вид обставин. |
4. | Знайди обставину часу | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати вид обставин. |
5. | Обставина-прислівник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати спосіб вираження обставин. |
6. | Аналізуємо речення | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння визначати граматичну основу і другорядні члени речення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповнена реальність | Інший | середнє | 3Б. | Систематизація вивченого про обставини. Розвиток навичок художнього читання поетичних творів. |
2. | Фразеологічна хвилинка | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати значення фразеологізмів, добирати синоніми-фразеологізми до обставин, виражених прислівниками. |
3. | Вид обставин за значенням | Інший | важке | 2Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про види обставин за значенням. |
4. | Вибери слово-обставину | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль виділених слів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Заповни пропуск | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про обставини. |
2. | Знайди обставину місця | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати вид обставин. |
3. | Доповни речення обставинами | Інший | важке | 4Б. | Завдання спрямоване на розвиток творчих здібностей учнів, збагачення словникового запасу; повторення вивченого про обставини. |
4. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати речення із запропонованими словами, використовуючи їх як обставини. |
5. | Склади твір | Інший | важке | 12Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати тексти на запропоновані теми, використовуючи обставини. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Другорядні члени речення. Обставина» | 00:10:00 | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про обставину. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Другорядні члени речення. Обставина» | 00:15:00 | середнє | 3Б. | Систематизація знань, умінь і навичок із теми «Другорядні члени речення. Обставина». |
2. | Перевірна робота з теми «Другорядні члени речення. Обставина» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Перевірка мовних компетентностей із теми «Другорядні члени речення. Обставина». |