Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Однорідні члени речення | Формування знань, умінь і навичок із теми «Речення з однорідними членами речення». Розвиток уміння визначати синтаксичну роль однорідних членів речення, вид зв'язку між ОЧР. |
2. | Розділові знаки між однорідними членами речення | Формування знань, умінь і навичок із теми «Розділові знаки між однорідними членами речення». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Четверте зайве | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення вивченого про сполучники, що поєднують однорідні члени речення; удосконалення вивченого про сполучення слів, що не є однорідними членами речення. |
2. | Визнач синтаксичну роль однорідних членів речення | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про однорідні члени речення та розділові знаки між ними; визначення синтаксичних функцій однорідних членів речення та видів зв'язку між ними. |
3. | Вибери речення, ускладнене однорідними членами | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання спрямоване на розвиток уміння знаходити однорідні члени речення, відрізняти ОЧР від сполучень слів, будувати логічні зв'язки між словами у реченні. |
4. | Постав розділові знаки між однорідними членами речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми « Розділові знаки між однорідними членами речення». |
5. | Однорідні підмети | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль однорідних членів речення. |
6. | Однорідні присудки | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль однорідних членів речення. |
7. | Розсипані перлинки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 10Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при однорідних членах речення. |
8. | Визнач схему | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на поглиблення вивченого про однорідні члени речення, види зв'язку між ними, види сполучників; розвиток уміння «читати» схему речення, визначати однорідні члени речення. |
9. | Потрібна кома | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при однорідних членах речення. Кома перед сполучником ТА. |
10. | Де помилка? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати пунктуаційну помилку в реченнях з однорідними членами. |
11. | Пазли | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про однорідні члени речення; розвиток уміння коригувати речення, встановлювати правильні логічні, синтаксичні і граматичні зв'язки. |
12. | Пунктуаційна помилка | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати речення, виявляти пунктуаційну помилку. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Кома на місці пропуску | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки перед повторюваними сполучниками. |
2. | Поміркуй! | Інший | важке | 1Б. | Закріплення вивченого про сполучники, що поєднують однорідні члени речення; удосконалення вивченого про сполучення слів, що не є однорідними членами речення. |
3. | Цифра-відповідь | Інший | важке | 1Б. | Закріплення вивченого про розділові знаки при однорідних членах речення. |
4. | Встанови синтаксичні зв'язки | Інший | важке | 6Б. | Удосконалення вивченого про однорідні члени речення; повторення вивченого про головні і другорядні члени речення. |
5. | Синтаксичний аналіз речення | Інший | важке | 6Б. | Повторення вивченого про просте речення, головні і другорядні члени речення; закріплення знань про однорідні члени речення. |
6. | Розподіли речення | Інший | важке | 4Б. | Завдання спрямоване на розвиток уміння відрізняти ускладнене однорідними членами речення від неускладненого; поглиблює знання про однорідні члени речення і сполучення слів, що не є однорідними. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Злови помилку | Інший | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на удосконалення вивченого про розділові знаки між однорідними членами речення. |
2. | Однорідні означення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль однорідних членів речення. |
3. | Однорідні обставини | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль однорідних членів речення. |
4. | Однорідні додатки | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль однорідних членів речення. |
5. | Яке речення відповідає схемі? | Інший | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на поглиблення вивченого про однорідні члени речення, види зв'язку між ними, види сполучників; розвиток уміння «читати» схему речення, визначати однорідні члени речення. |
6. | Доповни слова однорідними членами | Інший | важке | 8Б. | Удосконалення вивченого з теми « Речення з однорідними членами». Закріплення вивченого про види сполучників. Розвиток творчого потенціалу учнів. |
7. | Склади речення за схемою | Інший | важке | 6Б. | Застосування вивченого про однорідні члени речення та види зв'язку між ними при складанні речень. |
8. | Створи текст за малюнком | Інший | важке | 7Б. | Застосування знань, умінь і навичок з теми «Речення з однорідними членами» при створенні власного висловлювання. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами речення» | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Вправи для закріплення вивченого теоретичного матеріалу про однорідні члени речення і розділові знаки між ними. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми « Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами речення» | 00:15:00 | середнє | 15Б. | Узагальнення і систематизація вивченого про однорідні члени речення. |
2. | Перевірна робота з теми « Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами речення» | 00:20:00 | середнє | 16Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми « Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами речення». |