Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Про спільнокореневі слова й форми слова | Формування знань, умінь і навичок із теми «Спільнокореневі слова й форми слова». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибіркова робота | 3 вид - аналіз | легке | 3Б. | Уміння визначати спільнокореневі слова. |
2. | У формі | 3 вид - аналіз | легке | 3Б. | Уміння визначати форми слова. |
3. | Заповни пропуски | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого про чергування голосних. |
4. | Зайвий рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати форми слова. |
5. | Зайве слово | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про спільнокореневі слова й форми слова. |
6. | Творимо форму й нове слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Уміння утворювати форму слова й спільнокореневе слово. |
7. | Тест на уважність | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення навичок визначати спільнокореневі слова. |
8. | Спільнокореневі слова в прислів'ях | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння знаходити спільнокореневі слова в усній народній творчості. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери правильну форму слова | Інший | середнє | 2Б. | Уміння добирати форми слова відповідно до змісту тексту. |
2. | Доповни текст спільнокореневими словами | Інший | середнє | 3Б. | Уміння добирати спільнокореневі слова відповідно до змісту тексту. |
3. | Аналізуємо текст | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати слова, що слугують для зв'язку речень у тексті. |
4. | Провідміняй іменник | Інший | важке | 3Б. | Уміння утворювати форми слова. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Народ скаже, як зав'яже | Інший | середнє | 1Б. | Уміння знаходити форми слова в усній народній творчості. |
2. | Четверте зайве | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про спільнокореневі слова й форми слова. |
3. | Чергування приголосних при словотворенні | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про чергування приголосних при словотворенні. |
4. | Провідміняй слово (прикметник, числівник) | Інший | середнє | 2,5Б. | Уміння утворювати форми слова (прикметника, числівника). |
5. | Море варіантів | Інший | середнє | 3Б. | уміння утворювати форми слова й спільнокореневі від запропонованого слова. |
6. | Запиши спільнокореневі слова | Інший | важке | 4Б. | Уміння самостійно добирати спільнокореневі слова до запропонованого слова. |
7. | Склади текст-опис | Інший | важке | 12Б. | Уміння самостійно складати текст із використанням спільнокореневих слів або форм соова. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Спільнокореневі слова й форми слова» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Спільнокореневі слова й форми слова». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Спільнокореневі слова й форми слова» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Систематизація вивченого з теми «Спільнокореневі слова й форми слова». |
2. | Перевірна робота з теми «Спільнокореневі слова й форми слова» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Спільнокореневі слова й форми слова». |