Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Про прислів'я, приказки, крилаті вислови, афоризми | Формування знань, умінь і навичок із теми «Прислів'я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Альфа і омега | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Уміння добирати продовження до прислів'їв. Збагачення словникового запасу. |
2. | Вибери рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати приказки, відрізняти їх від речень. |
3. | Укажи афоризми | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати афоризми. Розвиток культури мовлення, збагачення словникового запасу. |
4. | До історії іншомовних крилатих висловів | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Збагачення словникового запасу. Уміння визначати значення іншомовних крилатих висловів. |
5. | Прислів'я-синоніми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Уміння визначати синонімічні прислів'я. |
6. | Прислів'я про дружбу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Уміння визначати прислів'я про дружбу. |
7. | Розсипані перлинки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 7Б. | Удосконалення вивченого про прислів'я, приказки, афоризми. |
8. | Пазл | 3 вид - аналіз | середнє | 7Б. | Повторення вивченого про пряму мову. Удосконалення вивченого про фразеологізми. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Заповни пропуски | Інший | середнє | 4Б. | Повторення вивчених орфограм. Удосконалення вивченого про фразеологізми. |
2. | Що б це означало? | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати тлумачення приказок. |
3. | Пошукова робота | Інший | важке | 3Б. | Уміння визначати авторів афоризмів. Культура мовлення, збагачення словникового запасу. |
4. | Хто автор? | Інший | важке | 1Б. | Закріплення вивченого про крилаті вислови, афоризми. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Прислів'я з антонімами | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про антоніми. |
2. | Прислів'я про батьків | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати прислів'я про батьків. |
3. | Прислів'я про працю | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати прислів'я про працю. |
4. | Творча робота | Інший | важке | 10Б. | Уміння тлумачити значення прислів'я. |
5. | Хто сказав? | Інший | важке | 3Б. | Удосконалення знань, отриманих під час вивчення теми «Прислів'я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Прислів'я, приказки, крилаті вислови, афоризми» | 00:10:00 | середнє | 12Б. | Систематизація вивченого з теми «Прислів'я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Прислів'я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Удосконалення вивченого з теми «Прислів'я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів». |
2. | Перевірна робота з теми «Прислів'я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів» | 00:20:00 | середнє | 24Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Прислів'я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновиди фразеологізмів». |