Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Число іменників | Теоретичний матеріал з теми «Число іменників». |
2. | Збірні іменники | Теоретичний матеріал з теми «Збірні іменники». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Однина чи множина? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначення групи іменників за формою числа. |
2. | Один предмет чи багато | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Визначення числа іменників. |
3. | Упізнай мене! | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Визначення груп іменників, що мають лише однину або множину. |
4. | Два слова | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати іменники, що вживаються тільки в однині. |
5. | Постав у множині | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Зміна іменників, вживання іменників у формі множини. |
6. | Поміркуй | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Розподіл іменників на групи за одниною й множиною. |
7. | Добери прикметник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати морфологічні характеристики іменника й добирати до нього правильну форму прикметника. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Плутанка | Інший | середнє | 2Б. | Визначення іменників, що мають форму однини і множини. |
2. | Хибна інформація | Інший | важке | 2Б. | Визначення правильності твердження щодо збірного іменника та іменника, що має лише однину або множину. |
3. | Розподіли слова | Інший | важке | 6Б. | Визначення збірної назви, однини та множини іменників. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тільки множина | Інший | легке | 1Б. | Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини». |
2. | Третє зайве | Інший | легке | 4Б. | Визначення зайвого слова за його числом. |
3. | Мовна розминка | Інший | важке | 3Б. | Дібрати приклади до груп слів, що вживаються лише в однині або множині. |
4. | Народ скаже, як зав'яже | Інший | важке | 6Б. | Доповнити прислів'я словами з довідки. Визначити число вставлених слів. |
5. | Склади диктант | Інший | важке | 12Б. | Застосування знань, умінь і навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Число іменників» | 00:00:00 | середнє | 11Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми «Число іменників». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Число іменників» | 00:00:00 | середнє | 14Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Число іменника». |
2. | Перевірна робота з теми «Число іменників» | 00:00:00 | середнє | 11Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Число іменника». |