Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Пароніми | Формування знань, умінь і навичок про пароніми. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди рядок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Повторення вивченого про антоніми, синоніми, омоніми. Удосконалення вивченого про пароніми. |
2. | Укажи помилку | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати лексичну помилку, з'ясовувати значення пароніму, використовувати його залежно від змісту речення. |
3. | Добери тлумачення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про значення паронімів. |
4. | Зайвий рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати групи слів за значенням, відрізняти пароніми від синонімів. |
5. | Правильне слово | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння добирати влучне слово. |
6. | Кумедні фрази | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про пароніми на основі художніх творів, розвиток образного мислення, уяви,фантазії. |
7. | Продовж словосполучення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про пароніми. Уміння добирати правильне слово. |
8. | Вибіркова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати пароніми. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пароніми-запозичення | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про пароніми. Повторення вивченого про запозичені слова. |
2. | Уживаймо влучно | Інший | середнє | 2Б. | Уміння добирати влучні слова до запропонованих паронімів з метою запобігання лексичних помилок. |
3. | «Чуже» значення | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати лексичну помилку, виявляти слово, вжите в невластивому значенні. |
4. | Доповнена реальність | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати значення пароніма, уживати разом із ним влучні слова. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Лексична помилка | Інший | середнє | 4Б. | Розвиток навичок слововживання, культури спілкування, удосконалення вивченого про пароніми. |
2. | Три групи | Інший | середнє | 3Б. | Повторення вивченого про синоніми, антоніми. Закріплення вивченого про пароніми. |
3. | Фотографія-відповідь | Інший | середнє | 2Б. | Уміння добирати правильні відповіді до запропонованих паронімів з метою запобігання лексичних помилок. |
4. | Поміркуй! | Інший | важке | 1Б. | Уміння виявляти речення, у якому слово вжито в неправильному значенні. |
5. | Склади речення з паронімами | Інший | важке | 4Б. | Завдання спрямоване на розвиток творчих здібностей, уміння використовувати пароніми у власних висловлюваннях. |
6. | Склади текст | Інший | важке | 5Б. | Використання пароніма при складанні тексту; розвиток творчого потенціалу, образного мислення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Пароніми» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Завдання для удосконалення вивченого з теми «Пароніми». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Пароніми» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Пароніми». |
2. | Перевірна робота з теми «Пароніми» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Пароніми». |