Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Прикметник як частина мови | Теоретичний матеріал: лексичні, граматичні та синтаксичні ознаки прикметника. Твера та м'яка група прикметників. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Укажи прикметник | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати прикметник як частину мови. |
2. | Добери пару | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Моделювання словосполучень «прикметник + іменник» за їх лексичним значенням. |
3. | Який? або Чий? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Удосконалення вивченого про питання, на які відповідає прикметник. |
4. | Фразеологічні розсипи | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Визначення прикметника серед інших слів фразеологізма. |
5. | Поміркуй | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Моделювання словосполучення шляхом визначення граматичних ознак роду прикметника. |
6. | Узгодження | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння узгоджувати прикметник з іменником за граматичними категоріями. |
7. | Лексичне розмаїття | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначення прикметника за його лексичним значенням. |
8. | Морфологічна розминка | 4 вид - творчий | середнє | 2Б. | Утворення прикметників з іменників. |
9. | Він, вона, воно | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Визначення роду прикметника. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розподільна робота | Інший | середнє | 4Б. | Уміння визначати групи прикметників. |
2. | Прикметник у ролі присудка | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль прикметника. |
3. | Пароніми | Інший | середнє | 4Б. | Добір іменників до прикметників-паронімів. |
4. | Друг завжди прийде на допомогу | Інший | важке | 8Б. | Визначення роду, числа, відмінка прикметника за іменником. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | І один у полі воїн | Інший | легке | 2Б. | Визначення прикметників, рід яких не визначається. |
2. | Зайві слова | Інший | легке | 2Б. | Уміння визначати частини мови. |
3. | Прикметник у ролі підмета | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль прикметника. |
4. | Пряме та переносне значення прикметників | Інший | середнє | 6Б. | Виизначення прикметників у прямому та переносному значенні. |
5. | Що я знаю про прикметник? | Інший | важке | 2Б. | Визначення роду, числа, відмінка прикметника та його синтаксична роль в реченні. |
6. | Синтаксична роль прикметника | Інший | важке | 10Б. | Моделювання прислів'їв, поширюючи їх прикметниками. Визначення синтаксичної ролі прикметника. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Прикметник як частина мови» | 00:20:00 | середнє | 20Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми «Прикметник як частина мови». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Прикметник як частина мови» | 00:20:00 | середнє | 16Б. | Удосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Прикметник як частина мови». |
2. | Перевірна робота з теми «Прикметник як частина мови» | 00:25:00 | середнє | 6Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Прикметник як частина мови». |