Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Про -Н- у дієприкметниках і -НН- у прикметниках дієприкметникового походження Теоретичні відомості з теми «Написання -Н- у дієприкметниках та -НН- у прикметниках дієприкметникового походження».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Утвори дієприкметник 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправа на формування навичок написання Н у суфіксах пасивних дієприкметників.
2. Постав Н або НН 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправа на формування орфографічних навичок.
3. Постав пропущені літери 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого про наголошування дієприкметників і прикметників дієприкметникового походження.
4. Вибери прикметник дієприкметникового походження 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого з теми «Написання -Н- у дієприкметниках та -НН- у прикметниках дієприкметникового походження».
5. Робота з таблицею 3 вид - аналіз середнє 6Б. Завдання на розрізнення написання Н у дієприкметниках та НН у прикметниках дієприкметникового походження.
6. Зверни увагу! 3 вид - аналіз середнє 2Б. Уміння визначати тлумачення слова, беручи до уваги наголос.
7. Правильне слово 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого з теми «Написання -Н- у дієприкметниках та -НН- у прикметниках дієприкметникового походження».

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Розподіли слова Інший середнє 4Б. Удосконалення орфографічних навичок із теми «Написання -Н- у дієприкметниках та -НН- у прикметниках дієприкметникового походження».
2. Пара слів Інший середнє 2Б. Повторення вивченого про правопис прикметників і дієприкметників. Закріплення орфографічних навичок.
3. Будова дієприкметника Інший важке 6Б. Повторення вивченого про будову слова.
4. Тут помилка! Інший важке 1Б. Уміння визначати неправильно записаний дієприкметник.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Утвори прикметник дієприкметникового походження Інший легке 3Б. Завдання на формування навичок утворення та написання прикметників дієприкметникового походження.
2. Практична робота Інший середнє 2Б. Завдання на формування навичок написання Н та НН у прикметниках і дієприкметниках.
3. Розподільне письмо Інший середнє 3Б. Завдання на розрізнення написання Н у дієприкметниках та НН у прикметниках дієприкметникового походження.
4. Склади диктант Інший важке 7Б. Уміння самостійно наводити приклади на вивчені раніше правила.
5. Склади речення Інший важке 4Б. Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Написання -Н- у дієприкметниках та -НН- у прикметниках дієприкметникового походження».

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Написання -Н- у дієприкметниках та -НН- у прикметниках» 00:10:00 середнє 11Б. Вправи на удосконалення умінь та навичок щодо правопису дієприкметників з НЕ та написання -Н- у дієприкметниках та -НН- у прикметниках дієприкметникового походження.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Написання -Н- у дієприкметниках та -НН- у прикметниках» 00:15:00 середнє 12Б. Вправи на формування орфографічних навичок, пов'язаних із правописом дієприкметників.
2. Перевірочна робота з теми «Написання -Н- у дієприкметниках та -НН- у прикметниках» 00:20:00 середнє 18Б. Завдання на перевірку сформованості знань, умінь та навичок учнів про правопис дієприкметників.