Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Дієприслівник як особлива форма дієслова Теоретичний матеріал про дієприслівник як особливу форму дієслова.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визнач дієприслівник 3 вид - аналіз легке 1Б. Уміння визначати дієприслівник як особливу форму дієслова.
2. Вибір правильного варіанта 1 вид - рецептивний легке 1Б. Завдання на формування умінння відрізняти дфєприслівники від інших форм дієслова та частин мови.
3. Тестові завдання 1 вид - рецептивний легке 4Б. Узагальнення теоретичних знань про дієприслівник як особливу форму дієслова
4. З помилкою 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння визначати правильність написання дієприслівника.
5. Знайди дієприслівники доконаного виду 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Завдання на закріплення теоретичних знань про види дієприслівників та формування умінь знаходити дієприслівники доконаного виду.
6. Дві половинки одного цілого 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Повторення вивченого про дієприслівник.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Робота з таблицею Інший середнє 5Б. Уміння визначати форми дієслова.
2. Фразеологічна хвилинка Інший середнє 2Б. Повторення вивченого про фразеологізми. Удосконалення вивченого про дієприслівники.
3. Зайве речення Інший важке 1Б. Уміння визначати синтаксичну роль дієприслівника.
4. Доповни речення Інший важке 1Б. Удосконалення вивченого про синтаксичну норму.
5. Словотворення Інший важке 2Б. Завдання передбачає з'ясувати, від якого дієслова утворений дієприкметник.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Тестове завдання Інший середнє 1Б. Завдання на перевірку сформованості умінь знаходити в реченні дієприслівники.
2. Вибери правильний варіант Інший середнє 1Б. Перевірка сформованості знань про способи дієслів та їх творення.
3. Характеристика дієприслівника Інший середнє 1Б. Завдання на перевірку сформованості теоретичних знань про вид та синтаксичну роль дієприслівника.
4. Заміни дієслово дієприслівником Інший середнє 2Б. Завдання на удосконалення навичок утворювати дієприслівники різних видів.
5. Вибери два речення Інший середнє 2Б. Уміння визначати дієприслівники доконаного виду.
6. Склади диктант Інший важке 7Б. Уміння самостійно наводити приклади на вивчені раніше правила.
7. Склади речення Інший важке 4Б. Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова».

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова» 00:10:00 середнє 11Б. Удосконалення теоретичних знань про дієприслівник як особливу форму дієслова, умінь та навичок визначати та утворювати дієприслівники доконаного та недоконаного виду.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова» 00:15:00 середнє 16Б. Формування умінь та навичок з теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова».
2. Перевірна робота з теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова» 00:20:00 середнє 17Б. Перевіврка сформованості знань, умінь та навичок про дієприслівник як особливу форму дієслова.