Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Дієприслівник як особлива форма дієслова | Теоретичний матеріал про дієприслівник як особливу форму дієслова. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибір правильного варіанта | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на формування умінння відрізняти дфєприслівники від інших форм дієслова та частин мови. |
2. | Тестові завдання | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Узагальнення теоретичних знань про дієприслівник як особливу форму дієслова |
3. | Знайди дієприслівники доконаного виду | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на закріплення теоретичних знань про види дієприслівників та формування умінь знаходити дієприслівники доконаного виду. |
4. | Заміни дієслово дієприслівником | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на удосконалення навичок утворювати дієприслівники різних видів. |
5. | Утвори дієприслівники недоконаного виду | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на закріплення знань про вид дієприслівників та формування умінь утворювати дієприслівники. |
6. | Розподіли за колонками | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | У запропонованих дієпислівниках визначити вид і відповідно розподілити за колонками. |
7. | Словотворення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання передбачає з'ясувати, від якого дієслова утворений дієприкметник. |
8. | Знайди дієприслівник | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання передбачає удосконалення умінь знаходити дієприслівники в реченні та визначати їх вид. |
9. | Утвори словосполучення | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Завдання на удосконалення навичок утворювати словосполучення, ставлячи іменники у відповідному відмінку при дієприслівниках. |
10. | Добери синонім | 4 вид - творчий | середнє | 2Б. | Завдання на визначення виду дієприслівника. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тестове завдання | Інший | середнє | 1Б. | Завдання на перевірку сформованості умінь знаходити в реченні дієприслівники. |
2. | Доконаний/недоконаний | Інший | середнє | 1Б. | Тестове завдання на вміння розрізняти дієприслівники доконаного та недоконаного видів. |
3. | Творення дієприслівників | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на закріплення знань про вид дієприслівників та формування умінь утворювати дієприслівники. |
4. | Вибери правильний варіант | Інший | середнє | 1Б. | Перевірка сформованості знань про способи дієслів та їх творення. |
5. | Суфікси дієприслівників доконаного виду | Інший | середнє | 1Б. | Завдання на перевірку сформованості знань про творення дієприслівників доконаного виду. |
6. | Характеристика дієприслівника | Інший | середнє | 1Б. | Завдання на перевірку сформованості теоретичних знань про вид та синтаксичну роль дієприслівника. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Удосконалення теоретичних знань про дієприслівник як особливу форму дієслова, умінь та навичок визначати та утворювати дієприслівники доконаного та недоконаного виду. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Формування умінь та навичок з теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова». |
2. | Перевірочна робота з теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Перевіврка сформованості знань, умінь та навичок про дієприслівник як особливу форму дієслова. |