Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Дієприслівник як особлива форма дієслова | Теоретичний матеріал про дієприслівник як особливу форму дієслова. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач дієприслівник | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати дієприслівник як особливу форму дієслова. |
2. | Вибір правильного варіанта | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на формування умінння відрізняти дфєприслівники від інших форм дієслова та частин мови. |
3. | Тестові завдання | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Узагальнення теоретичних знань про дієприслівник як особливу форму дієслова |
4. | З помилкою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильність написання дієприслівника. |
5. | Знайди дієприслівники доконаного виду | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на закріплення теоретичних знань про види дієприслівників та формування умінь знаходити дієприслівники доконаного виду. |
6. | Дві половинки одного цілого | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Повторення вивченого про дієприслівник. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Робота з таблицею | Інший | середнє | 5Б. | Уміння визначати форми дієслова. |
2. | Фразеологічна хвилинка | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про фразеологізми. Удосконалення вивченого про дієприслівники. |
3. | Зайве речення | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль дієприслівника. |
4. | Доповни речення | Інший | важке | 1Б. | Удосконалення вивченого про синтаксичну норму. |
5. | Словотворення | Інший | важке | 2Б. | Завдання передбачає з'ясувати, від якого дієслова утворений дієприкметник. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тестове завдання | Інший | середнє | 1Б. | Завдання на перевірку сформованості умінь знаходити в реченні дієприслівники. |
2. | Вибери правильний варіант | Інший | середнє | 1Б. | Перевірка сформованості знань про способи дієслів та їх творення. |
3. | Характеристика дієприслівника | Інший | середнє | 1Б. | Завдання на перевірку сформованості теоретичних знань про вид та синтаксичну роль дієприслівника. |
4. | Заміни дієслово дієприслівником | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на удосконалення навичок утворювати дієприслівники різних видів. |
5. | Вибери два речення | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати дієприслівники доконаного виду. |
6. | Склади диктант | Інший | важке | 7Б. | Уміння самостійно наводити приклади на вивчені раніше правила. |
7. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова» | 00:10:00 | середнє | 11Б. | Удосконалення теоретичних знань про дієприслівник як особливу форму дієслова, умінь та навичок визначати та утворювати дієприслівники доконаного та недоконаного виду. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова» | 00:15:00 | середнє | 16Б. | Формування умінь та навичок з теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова». |
2. | Перевірна робота з теми «Дієприслівник як особлива форма дієслова» | 00:20:00 | середнє | 17Б. | Перевіврка сформованості знань, умінь та навичок про дієприслівник як особливу форму дієслова. |