Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль | Теоретичний матеріал про граматичні категорії дієслова та синтаксичну роль. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Завдання на уважність | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Систематизація вивченого теоретичного матеріалу про дієслово як частину мови. |
2. | Утвори слова | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Повторення вивченого про іменник, прикметник. Закріплення теоретичного матеріалу про дієслово. |
3. | Зайві слова | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Уміння визначати дієслово як частину мови. |
4. | Однина-множина | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Повторення вивченого про однину й множину. Удосконалення вивченого про дієслово. |
5. | Три дієслова | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати дієслова в реченні. |
6. | Погрупуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Удосконалення вивченого про дієслово. |
7. | Речення без дієслова | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати в реченнях дієслова. |
8. | Доповнена реальність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Удосконалення вивченого про дієслово. Культура мовлення. |
9. | Слово-конструктор | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Уміння аналізуввати будову слова, утворювати дієслово. |
10. | Робота з текстом | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Повторення вивченого про синоніми. Уміння добирати влучне слово. |
11. | Синтаксична роль дієслова | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль дієслова. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибір варіанта відповіді | Інший | середнє | 2Б. | Систематизація вивченого теоретичного матеріалу про загальне значення дієслова, контроль умінь знаходити дієслова. |
2. | Яка відповідь правильна? | Інший | середнє | 2Б. | Систематизація вивченого теоретичного матеріалу про морфологічні ознаки та синтаксичну роль дієслова. |
3. | Будова дієслів | Інший | середнє | 3Б. | Розбір дієслів за будовою. |
4. | Доповни речення | Інший | середнє | 2Б. | Уміння добирати відповідну форму дієслова, узгоджуючи її з іншими членами речення. |
5. | Склади розповідь | Інший | важке | 12Б. | Уміння використовувати дієслова у власних висловлюваннях. |
6. | Асоціативний ряд | Інший | важке | 6Б. | Уміння добирати ряд дієслів до певної теми. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Дієслово як самостійна частина мови» | 00:15:00 | середнє | 13Б. | Закріплення теоретичного матеріалу про дієслово як самостійну частину мови, формування умінь розрізняти дієслова доконаного та недоконаного видів, визначати перехідність, закріплення орфографічних навичок. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Дієслово як самостійна частина мови» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Узагальнення та перевірка сформованості знань, умінь та навичок з теми «Дієслово як самостійна частина мови». |
2. | Перевірна робота з теми «Дієслово як самостійна частина мови» | 00:25:00 | середнє | 17Б. | Перевірка рівня сформованості умінь та навичок учнів визначати вид дієслів, перехідність, розрізняти форми дієслова, знання теоретичних відомостей про самостійну частину мови. |