Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль Теоретичний матеріал про граматичні категорії дієслова та синтаксичну роль.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Завдання на уважність 1 вид - рецептивний легке 1Б. Систематизація вивченого теоретичного матеріалу про дієслово як частину мови.
2. Утвори слова 2 вид - інтерпретація легке 3Б. Повторення вивченого про іменник, прикметник. Закріплення теоретичного матеріалу про дієслово.
3. Зайві слова 3 вид - аналіз легке 2Б. Уміння визначати дієслово як частину мови.
4. Однина-множина 1 вид - рецептивний середнє 4Б. Повторення вивченого про однину й множину. Удосконалення вивченого про дієслово.
5. Три дієслова 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння визначати дієслова в реченні.
6. Погрупуй! 3 вид - аналіз середнє 6Б. Удосконалення вивченого про дієслово.
7. Речення без дієслова 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння визначати в реченнях дієслова.
8. Доповнена реальність 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Удосконалення вивченого про дієслово. Культура мовлення.
9. Слово-конструктор 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Уміння аналізуввати будову слова, утворювати дієслово.
10. Робота з текстом 2 вид - інтерпретація важке 1Б. Повторення вивченого про синоніми. Уміння добирати влучне слово.
11. Синтаксична роль дієслова 3 вид - аналіз важке 1Б. Уміння визначати синтаксичну роль дієслова.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Вибір варіанта відповіді Інший середнє 2Б. Систематизація вивченого теоретичного матеріалу про загальне значення дієслова, контроль умінь знаходити дієслова.
2. Яка відповідь правильна? Інший середнє 2Б. Систематизація вивченого теоретичного матеріалу про морфологічні ознаки та синтаксичну роль дієслова.
3. Будова дієслів Інший середнє 3Б. Розбір дієслів за будовою.
4. Доповни речення Інший середнє 2Б. Уміння добирати відповідну форму дієслова, узгоджуючи її з іншими членами речення.
5. Склади розповідь Інший важке 12Б. Уміння використовувати дієслова у власних висловлюваннях.
6. Асоціативний ряд Інший важке 6Б. Уміння добирати ряд дієслів до певної теми.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Дієслово як самостійна частина мови» 00:15:00 середнє 13Б. Закріплення теоретичного матеріалу про дієслово як самостійну частину мови, формування умінь розрізняти дієслова доконаного та недоконаного видів, визначати перехідність, закріплення орфографічних навичок.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Дієслово як самостійна частина мови» 00:25:00 середнє 11Б. Узагальнення та перевірка сформованості знань, умінь та навичок з теми «Дієслово як самостійна частина мови».
2. Перевірна робота з теми «Дієслово як самостійна частина мови» 00:25:00 середнє 17Б. Перевірка рівня сформованості умінь та навичок учнів визначати вид дієслів, перехідність, розрізняти форми дієслова, знання теоретичних відомостей про самостійну частину мови.