Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | І і ІІ дієвідміни. Дієвідмінювання дієслів. | Теоретичний матеріал з теми « І і ІІ дієвідміни. Дієвідмінювання дієслів». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибір правильного варіанта | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Завдання на формування навичок правильно визначати особові закінчення дієслів 3 особи множини. |
2. | Вибір дієслів із закінченнями -ать, -ять. | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Завдання на формування навичок правильно визначати особові закінчення дієслів 3 особи множини. |
3. | Теоретичний практикум | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Узагальнення теоретичних відомостей про дієвідміни дієслів. |
4. | Розподіл за дієвідмінами | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Удосконалення умінь визначати дієвідміни дієслів. |
5. | Букви е (є) в дієсловах | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Написання букв е(є) в особових закінченнях дієслів І дієвідміни. |
6. | Відмінювання дієслів | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Удосконалення уміння відмінювати дієслова та орфографічних навичок написання особових закінчень дієслів. |
7. | Як правильно: е(є) чи и(ї)? | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Вправа на формування орфографічних навичок написання букв е(є), и(ї) в особових закінченнях дієслів. |
8. | Правопис особових закінчень дієслів | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Завдання на формування навичок написання букв е,и в особових закінченнях дієслів І та ІІ дієвідмін. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери правильний варіант | Інший | середнє | 1Б. | Вправа на перевірку сформованості умінь правильно утворювати дієслова 3 особи множини. |
2. | Відмінювання дієслів | Інший | середнє | 6Б. | Удосконалення уміння відмінювати дієслова та орфографічних навичок написання особових закінчень дієслів. |
3. | Вправа - трансформація | Інший | середнє | 3Б. | Перевірка сформованості умунь утворювати особові дієслова теперішнього та простого майбутнього часів. |
4. | Написання особових закінчень дієслів | Інший | середнє | 6Б. | Перевірка сфрмованості навичок написання букв е,и в особових закінченнях дієслів І та ІІ дієвідмін. |
5. | Творче конструювання | Інший | середнє | 2Б. | Вправа на сформованість умінь утворювати особові дієслова та вводити їх у словосполучення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «І і ІІ дієвідміни. Дієвідмінювання дієслів». | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Закріплення теоретичного матеріалу з теми, формування навичок розрізняти дієслова І і ІІ дієвідмін. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «І і ІІ дієвідміни. Дієвідмінювання дієслів». | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Формування навичок відмінюватиі дієслова, правильно вживати особові закінчення дієслів І і ІІ дієвідмін. |
2. | Перевірна робота з теми «І і ІІ дієвідміни. Дієвідмінювання дієслів». | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірка сформованості навичок змінювати дієслова за числами та особами, визначати дієвідміни, вводити дієслова у словосполучення. |