Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Способи дієслів | Теоретичний матеріал з теми «Способи дієслів». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чи є дійсний спосіб? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування умінь розрізняти способи дієслів, визначати дієслова дійсного способу. |
2. | Умовний спосіб | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Завдання на удосконалення навичок виділяти в реченні дієслова умовного спомобу та визначати їх число та рід. |
3. | Четверте зайве | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Вправа на уміння розрізняти способи дієслів. |
4. | Устав пропущену букву | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевірка сформованості орфографічних навичок щодо вживання знака м'якшення у дієсловах наказового способу. |
5. | Розподільне письмо | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Закріплення відомостей про дійсний спсіб дієслова та удосконалення навичок визначати час дієслова. |
6. | Обери правильне | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Із декількох запропонованих варіантів вибрати праильно утворені форми наказового способу дієслова. |
7. | Утворення наказового способу | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Вправа на формування навичок утворювати дієслова наказового способу, удосконалення орфографічних навичок написання Ь у даних дієсловах. |
8. | Добери антонім | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Завдання передбачає добір антонімів до дієслів наказового способу та визначення їх числа та особи. |
9. | Утвори умовний | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення відомостей про змінювання дієслів умовного способу та утворення різних форм цих дієслів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди дієслово та визнач спосіб | Інший | середнє | 3Б. | Перевірка сформованості умінь знаходити дієслова у реченні та визначати їх спосіб. |
2. | Утвори способи | Інший | середнє | 2Б. | Перевірка знань про утворення особових форм дієслів наказового способу та сформованості умінь знаходити правильний варіант написання. |
3. | Умовний спосіб | Інший | середнє | 4Б. | Вправа на утвореня дієслів умовного способу. |
4. | Розподіли відповідно до правопису | Інший | середнє | 3Б. | Формування орфографічних навичок щодо вживання знака м'якшення у дієсловах наказового способу. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Способи дієслів» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Удосконалення умінь та навичок розрізняти способи дієслів, утворювати дієслова умовного та наказового способі, дотримуючись орфографічних норм. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Способи дієслів» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Закріплення відомостей з теми «Способи дієслів». |
2. | Перевірна робота з теми «Способи дієслів» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Перевірка сформованості знань, умінь та навичок з теми «Способи дієслів». |