Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Прийменник як службова частина мови | Теоретичні відомості про пийменник як службову частину мови. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зайве слово | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати прийменники та інші службові частини мови. |
2. | Тест | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Завдання на перевірку теоретичних знань про прийменник як службову частину мови. |
3. | З'ясуй будову прийменника | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Завдання на формування навичок визначати будову прийменників. |
4. | Визнач непохідні прийменники | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на формування умінь розрізняти похідні та непохідні прийменники. |
5. | Знайди прийменник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на формування умінь та навичок виокремлювати серед службових частин мови прийменники. |
6. | «Відреставруй» речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на удосконалення умінь та навичок вживання прийменників для зв'язку слів у реченні. |
7. | Визнач відмінок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Удосконалення навичок знаходити прийменники в реченні та визначати, з якими відмінками вони вживаються. |
8. | Зв'язок з відмінками | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на дослідження зв'язків прийменників з непрямими відмінками. |
9. | Вибери правильну відповідь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на уміння відрізняти прийменники від інших службових частин мови. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Омоніми: де прийменник? | Інший | середнє | 1Б. | Завдання на формування умінь розрізняти похідні прийменники та форми повнозначних слів. |
2. | Лінгвістичний приклад | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про прийменники. |
3. | Похідні/непохідні | Інший | середнє | 3Б. | Завдання на удосконалення навичок розрізняти похідні та непохідні прийменники. |
4. | Тест-відповідність | Інший | середнє | 3Б. | Завдання на формування навичок визначати значення, яке виражає прийменник разом із іменниками. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зроби вибір | Інший | середнє | 1Б. | Перевірка сформованості умінь та навичок відрізняти прийменник від інших службових частин мови та знаходити його в реченні. |
2. | Порахуй прийменники | Інший | середнє | 1Б. | Уміння знаходити прийменники в реченні. |
3. | Утвори словосполучення | Інший | середнє | 4Б. | Завдання на формування умінь та навичок правильно вживати прийменники з іменними частинами мови у різних відмінках. |
4. | Творче завдання | Інший | важке | 4Б. | Вправа творчого характеру на побудову речень із омонімічними прийменниками, іменниками та прислівниками. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Прийменник як службова частина мови» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Завдання на формування знань, умінь та навичок учнів про прийменник як службову частину мови. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Прийменник як службова частина мови» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Вправи на удосконалення умінь та навичок з теми «Прийменник як службова частина мови». |
2. | Перевірочна робота з теми «Прийменник як службова частина мови» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Завдання для перевірки сформованості теоретичних знань про прийменник, умінь та навичок з теми. |