Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Прислівникові сполуки | Формування знань, умінь і навичок із теми «Написання прислівникових сполучень». |
2. | Словничок прислівникових сполук | Формування знань, умінь і навичок із теми «Написання прислівникових сполучень». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | З помилкою і без помилки | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Написання прислівникових сполучень». |
2. | Заповни пропуски | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого з теми «Написання прислівникових сполучень». |
3. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про правопис прислівників і співзвучних сполук. |
4. | Дві відповіді | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про правопис прислівників і співзвучних сполук. |
5. | Вибери правильний варіант | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про правопис прислівникових сполук. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Синонімічні сполуки | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати правильний варіант написання прислівникових сполук. |
2. | Розбий пару | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого з теми «Написання прислівникових сполучень». |
3. | Уважні читачі | Інший | середнє | 1Б. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Як правильно? | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого з теми «Написання прислівникових сполучень». |
2. | Збіг обставин | Інший | середнє | 2Б. | Уміння відрізняти прислівники від співзвучних сполук. |
3. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Правила написання їх». |
4. | Творча робота | Інший | важке | 12Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Правила написання їх». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Написання прислівникових сполучень» | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Удосконалення вивченого з теми «Написання прислівникових сполучень». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Написання прислівникових сполучень» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Систематизація вивченого з теми «Написання прислівникових сполучень». |
2. | Перевірна робота з теми «Написання прислівникових сполучень» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Написання прислівникових сполучень». |