Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Коли складні прислівники пишемо РАЗОМ | Формування знань, умінь і навичок із теми «Правопис складних і складених прислівників». |
2. | Коли складені прислівники пишемо ОКРЕМО | Формування знань, умінь і навичок із теми «Правопис складних і складених прислівників». |
3. | Коли пишемо складні прислівники через ДЕФІС | Формування знань, умінь і навичок із теми «Правопис складних і складених прислівників». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | У пошуках помилки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Удосконалення вивченого про правопис складних прислівників. |
2. | Де неправильно? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення та системтизація вивченого про правопис складних прислівників. |
3. | Разом чи окремо? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення й систематизація вивченого про правопис складних прислівників. |
4. | Обери рядок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Удосконалення й систематизація вивченого з теми «Правопис складних і складених прислівників». |
5. | Укажи слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення вивченого про правопис складних прислівників. |
6. | Правильно/неправильно | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Правопис складних і складених прислівників». |
7. | Творимо разом! | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про способи творення прислівників; уміння утворювати слова за допомогою вивчених способів словотвору. Удосконалення знань, умінь і навичок із теми |
8. | Потрібно чи не потрібно дефіс? | 3 вид - аналіз | середнє | 5Б. | Удосконалення знань про правопис прислівників через дефіс й окремо. |
9. | І туди і сюди | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення та систематизація вивченого про правопис прислівників разом і через дефіс. |
10. | Заповни пропуски | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Правопис складних і складених прислівників». |
11. | Обери рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про прислівник. |
12. | Спиши слова | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Удосконалення орфографічних навичок, закріплення вивченого про правопис прислівників. |
13. | Словниковий диктант | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Удосконалення правописних навичок, закріплення знань із теми «Правопис складних і складених прислівників». |
14. | Прислівник чи ні? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати частини мови, відрізняти прислівник від поєднання прийменника та інших частин мови; удосконалення орфографічних навичок. |
15. | Пиши правильно! | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Практичне застосування знань і навичок, отриманих під час вивчення теми «Правопис складних і складених прислівників». |
16. | Перевір себе! | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Уміння визначати слово, у якому не дотримано правил орфографії. Удосконалення вивченого про правопис складних і складених прислівників. |
17. | Добери синонім-прислівник | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Уміння добирати прислівники-синоніми; удосконалення навичок правопису прислівників. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Рядок із помилкою | Інший | легке | 1Б. | Закріплення та систематизація вивченого про правопис прислівників. |
2. | Яка частина мови? | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати частини мови, відрізняти прислівник від поєднання прийменника та інших частин мови; удосконалення орфографічних навичок. |
3. | Хвилинка теорії | Інший | середнє | 2Б. | Повторення та узагальнення вивченого теоретичного матеріалу про правопис складних і складених прислівників. |
4. | Дві колонки | Інший | середнє | 4Б. | Закріплення та систематизація вивченого з теми «Правопис складних і складених прислівників». |
5. | Склади речення | Інший | важке | 2Б. | Уміння розрізняти прислівник та поєднання прийменника з іншими частинами мови, уводити їх у речення залежно від змісту та морфологічних ознак. |
6. | Склади діалог | Інший | важке | 7Б. | Уміння самостійно вводити в текст складні й складені прислівники. Розвиток мовлення, логічного мислення, уяви. |
7. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Уміння самостійно вводити в текст складні й складені прислівники. Розвиток мовлення, логічного мислення, уяви. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Правопис складних і складених прислівників» | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Завдання для удосконалення й закріплення вивченого з теми «Правопис складних і складених прислівників». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Правопис складних і складених прислівників» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Систематизація знань, умінь і навичок із теми «Правопис складних і складених прислівників». |
2. | Перевірна робота з теми «Правопис складних і складених прислівників» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок, отриманих при вивченні теми «Правопис складних і складених прислівників». |