Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Удосконалення навичок мовлення, поповнення лексичної скарбнички; робота зі словниками. |
2. | Відкрити, відчинити чи розплющити? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильність слововживання. |
3. | Увідповідни | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати тлумачення фразеологізму. |
4. | Уважний читач | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виявляти тавтологію в реченнях. |
5. | Знайди правильне слововживання | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про лексичну сполучуваність слів. |
6. | Як правильно? | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про мовну норму, лексичну помилку. |
7. | Невластиве значення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виявляти слова, вжиті у невластивому значенні. |
8. | Дві половинки | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Лексична помилка». |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дотепні пароніми | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про пароніми на основі художніх творів, розвиток образного мислення, уяви,фантазії. |
2. | Вибери слово | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати доречність вживання слів у реченні залежно від лексичного значення. |
3. | Як правильно? | Інший | середнє | 4Б. | Розвиток культури мовлення, виховання поваги до рідного слова; удосконалення знань, умінь і навичок із теми |
4. | Поміркуй! | Інший | важке | 4Б. | Уміння визначати значення паронімів та їхню поєднуваність із словами. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповнена реальність | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати правильність заповнення пропусків у фразеологізмах. |
2. | Поміркуй! | Інший | середнє | 4Б. | Уміння добирати правильне продовження до паронімів. |
3. | Тлумачення фразеологізму | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про значення фразеологізмів. |
4. | Знайди помилку | Інший | середнє | 1Б. | Уміння шукати помилку у фразеологізмах. |
5. | Вибери кальку | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати кальку як лексичну помилку. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Удосконалення вивченого про лексичну норму. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Систематизація вивченого про лексичну норму. |
2. | Перевірна робота з теми | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми |