Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Правопис вивчених частин мови | Теоретичні відомості про основні орфограми у вивчених частинах мови. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Четверте зайве | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Закріплення навичок розпізнавати частини мови. |
2. | Орфографічний практикум | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Згадати вивчені орфограми в самостійних частинах мови та вставити у словах пропущені букви. |
3. | Однина чи множина? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначення групи іменників за формою числа. |
4. | Орудний відмінок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Орудний відмінок у іменниках ІІІ відміни однини. |
5. | Рядок із помилкою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати помилки при відмінюванні іменників. |
6. | Два слова | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати іменники, що вживаються тільки в однині. |
7. | Творимо імена по батькові | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Удосконалення навичок утворення імен по батькові. |
8. | Орфограми в префіксах | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Удосконалення навичок написання префіксів іменників. |
9. | Суфікси іменників | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання передбачає контроль навичок дотримання словотворчих норм при утворенні іменників суфіксальним способом. |
10. | Це неправильно! | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про рід невідмінюваних іменників. |
11. | Добери закінчення | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про відмінювання іменників. |
12. | Доповнена реальність | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про відмінювання іменників ІІ відміни. |
13. | Заповни пропуски | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого про форму кличного відмінка. Повторення вивченого про розділові знаки при звертанні. |
14. | Ступені порівняння прикметників | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Завдання на вибір одного правильного варіанта. Удосконалення навичок визначати правильно утворені форми ступенів порівняння прикметників. |
15. | Н та НН у прикметниках | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5Б. | Повторення та узагальнення правил написання Н та НН у прикметниках. Можлтве повторення орфограми як на початку року, так і перед вивченням тем щодо написання Н та НН у дієприкметниках та прислівниках. |
16. | Утвори прикметники | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння утворювати присвійні прикметники. |
17. | Рядок із помилкою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати помки в узгодженні прикметника з іменником. |
18. | Неправильний прийменник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння використовувати прийменники з числівниками й іменниками. |
19. | Комп'ютернй збій | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Використання числівників на позначення дат і часу». |
20. | Дата й час невідомі | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про числівники на позначення дати й часу. |
21. | Додай закінчення | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого з теми «Узгодження числівників». |
22. | Зайвий рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про відмінювання числівників. |
23. | Починаємо нашу розповідь | 3 вид - аналіз | середнє | 5Б. | Закріплення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми. |
24. | Іменник, що не поєднується з числівником | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння узгоджувати іменники з числівниками. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Написання займенників | Інший | середнє | 1Б. | Тестове завдання на повторення правил написання неозначених та заперечних займенників. |
2. | Слова з помилкою | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати помилки в написанні займенників. |
3. | Заповни пропуски | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення орфографічних навичок написання займенників. |
4. | Робота з текстом | Інший | важке | 1Б. | Повторення вивчених орфограм. Удосконалення вивченого про написання НЕ з іменником. |
5. | Добери закінчення прикметника | Інший | важке | 1Б. | Узгодження прикметників з незмінним іменниками іншомовного походження. |
6. | Провідміняй прикметник м'якої групи | Інший | важке | 2,5Б. | Уміння відмінювати прикметники м'якої групи. |
7. | Розподіли слова | Інший | важке | 6Б. | Визначення збірної назви, однини та множини іменників. |
8. | Утвори заперечні й неозначені займенники | Інший | важке | 6Б. | Повторення вивченого про правопис заперечних й неозначених займенників. |
9. | Числівник+іменник | Інший | важке | 3Б. | Удосконалення умінь узгоджувати числівники з іменниками. |
10. | Провідміняй іменник чоловічого роду (множина) | Інший | важке | 3Б. | Уміння відмінювати іменники чоловічого роду множини. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розподіли на групи | Інший | легке | 6Б. | Розподіл іменників на групи за родами. |
2. | Яка частина мови? | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення уміння визначати належність слова до певної частини мови |
3. | Суфіксальне словотворення | Інший | середнє | 3Б. | Повторення відомостей про написання іменникових суфіксів та удосконалення словотворчих навичок. |
4. | Одна чи дві? | Інший | середнє | 7Б. | Завдання на перевірку сформованості навичок щодо написання слів, у яких відбувається або не відбувається подвоєння букв внаслідок подовженої вимови. |
5. | Злови помилку | Інший | середнє | 3Б. | Завдання на уміння знаходити помилки у написанні префіксів. |
6. | Шукачі помилок | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати закінчення іменників ІІ відміни в кличному відмінку. |
7. | Заповни клітинки | Інший | середнє | 9Б. | Уміння утворювати форми ступенів порівняння якісних прикметників. |
8. | Як правильно читати дробові числівники | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про дробові числівники. |
9. | Провідміняй займенник | Інший | важке | 2,5Б. | Уміння відмінювати займенники. |
10. | Провідміняй іменник жіночого роду (однина) | Інший | важке | 3Б. | Уміння відмінювати іменники жіночого роду. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи № 1 з теми «Морфологія» | 00:10:00 | середнє | 12Б. | Завдання на удосконалення уміння розрізняти частини мови, закріпити орфограми в суфіксах і префіксах. |
2. | Тренувальні вправи № 2 з теми «Морфологія» | 00:10:00 | середнє | 17Б. | Удосконаленн яивчених орфограм. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота № 1 з теми «Морфологія» | 00:20:00 | середнє | 17Б. | Формування правописних навичок за допомогою орфографічних вправ. |
2. | Домашня робота № 2 з теми «Морфологія» | 00:15:00 | середнє | 13Б. | Систематизація вивченого про частини мови. |
3. | Перевірочна робота з теми «Морфологія» | 00:25:00 | середнє | 21Б. | Завдання для перевірки сформованості правописних навичок. |