Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Апостроф | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Правопис апострофа. |
2. | Розподіли на групи | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Правопис знака м'якшення. |
3. | Де помилка? | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Написання префіксів з-, зі-, с-, роз-, без-, пре-, при-, прі-». |
4. | Пишемо в лапках | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Уживання великої літери». |
5. | Орфографічна помилка | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення знань із теми «Правила написання букв е, и, і в суфіксах» . |
6. | Заповни пропуски | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про правопис суфіксів. |
7. | Мала чи велика? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення орфографічних навичок із теми «Уживання великої літери». |
8. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення навичок правильного написання префіксів пре, при. |
9. | Знайди помилки | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про спрощення в групах приголосних. |
10. | Виняткове слово | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про спрощення в групах приголосних та винятки з правил. |
11. | Тест на уважність | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого про змінні й незмінні слова. |
12. | Вибіркова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення знань про вивчені суфікси. |
13. | Виправ помилку | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Правопис слів з великої літери, виправлення орфографічної помилки. |
14. | Слово без апострофа | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про апостроф. |
15. | Слова із суфіксом -єв- | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про правопис прикметникових суфіксів. |
16. | Слово-конструктор | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про правопис слів іншомовного похлдження. |
17. | Що поставиш у слові? | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про знак м'якшення й апостроф. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Орфографічні приклади | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про правопис префіксів розі, зі, с, з. |
2. | Перевір! | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильність написання слів із іншомовними компонентами. |
3. | Поміркуй! | Інший | середнє | 1Б. | Систематизація вивченого про чергування прийменників У - В. |
4. | Правильний вибір | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми |
5. | Зроби вибір | Інший | середнє | 1Б. | Завдання для систематизації вивченого теоретичного матеріалу з теми «Основні випадки чергування у – в, і – й, з – із – зі». |
6. | Як правильно? | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення знань, отриманих під час вивчення теми «Букви е, о, и в прикметникових суфіксах». |
7. | Додай до меню! | Інший | важке | 3Б. | Закріплення вивченого про незмінні слова. |
8. | Робота з текстом | Інший | важке | 1Б. | Закріплення знань, отриманих при вивченні теми «Написання префіксів з-, зі-, с-, роз-, без-, пре-, при-, прі-». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Орфографічна хвилинка | Інший | легке | 3Б. | Формування навичок правильного написання слів на правило «дев'ятки». |
2. | Слово з помилкою | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про слова іншомовного походження. |
3. | Чий предмет? | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про правопис суфіксів. |
4. | Слово з дефісом | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про правопис іншомовних слів разом або з дефісом. |
5. | Вибери правильну відповідь | Інший | середнє | 3Б. | Повторення та узагальнення вивченого про вживання знака м'якшення й апострофа. |
6. | Знайди слова-винятки | Інший | середнє | 2Б. | Подовження приголосних звуків в словах іншомовного походження. |
7. | Утвори прикметники | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про прикметникові суфікси. Уміння утворювати спільнокореневі слова від іменників. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Орфографічний практикум» | 00:10:00 | середнє | 11Б. | Повторення вивчених орфограм. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Орфографічний практикум» | 00:15:00 | середнє | 14Б. | Систематизація вивчених орфограм. |
2. | Перевірна робота з теми «Орфографічний практикум» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Орфографічний практикум». |