Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Словозміна та словотворення | Теоретичний матеріал щодо розрізнення словосміни та словотворення. |
2. | Способи творення слів | Теоретичний матеріал з теми «Способи творення слів». |
3. | Похідне та твірне слово | Теоретичний матеріал про похідне, непохідне та твірне слово, похідну основу та словотвірний ланцюжок. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Складання основ | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати спосіб творення слова. |
2. | У пошуках слова | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати складне слово. |
3. | Сполучні голосні | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Правопис сполучних голосних в складних словах. |
4. | Таблиця | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Написання слів з пів-, напів-, полу-». |
5. | Перехід із однієї частини мови в іншу | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати способи творення слів. |
6. | Чергування голосних у ланцюжку | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про чергування голосних при словотворенні. |
7. | Антоніми-синоніми | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про антоніми. Удосконалення вивченого про правопис слів із напів. |
8. | Конструктор | 1 вид - рецептивний | середнє | 5Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми |
9. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати належність слів до словотвірного ланцюжка. |
10. | Утвори іменник із суфіксом -цтв(о) | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про зміни приголосних при словотворенні. |
11. | Буквені розсипи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вставити пропущені букви в словах, враховуючи чергування приголосних звуків при творенні нових слів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пошукова робота | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про правопис складноскорочених слів. |
2. | Розшифруй | Інший | середнє | 4Б. | Уміння читати абревіатури. |
3. | Правильно-неправильно | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про способи словотвору. |
4. | Робота з таблицею | Інший | важке | 4Б. | Удосконалення знань про правопис складних слів - власних назв. |
5. | Словотвірний ланцюжок | Інший | важке | 2Б. | Дослідження-моделювання словотворчого ланцюжка з поданих слів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Похідне чи непохідне? | Інший | легке | 2Б. | Визначення похідної та непохідної основи з-поміж вказаних слів. |
2. | Суфіксальний спосіб | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати спосіб творення слова. |
3. | У пошуках помилки | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про чергування приголосних. |
4. | Спочатку було слово... | Інший | середнє | 2Б. | Визначення непохідного слова з-поміж двох спільнокореневих слів. |
5. | Словотвірний аналіз | Інший | важке | 6Б. | Уміння виконувати словотвірний аналіз слова. |
6. | Суфіксальні пазли | Інший | важке | 2Б. | Творення імен назв осіб на позначення професій. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Словотвір» | 00:10:00 | середнє | 12Б. | Удосконалення вивчененого про словотвір і будову слова. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Словотвір» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Систематизація вивченого про творення слів. |
2. | Перевірна робота з теми «Словотвір» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Словотвір». |