Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зайві слова | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Уміння визначати дієслово як частину мови. |
2. | Визначення часу дієслів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на формування умінь розрізняти часи дієслів. |
3. | Зайвий рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати дієслова минулого часу в реченнях. |
4. | Роль наголосу у творенні видових пар | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння утворювати видові пари за допомогою наголосу. |
5. | Зайве слово | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про безособові дієслова. |
6. | Безособове дієслово | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про безособові дієслова. |
7. | Тільки інфінітив | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати дієслова, виявляти інфінітив. |
8. | Вибіркова робота | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння визначати дієслово в реченні. |
9. | Робота з таблицею | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Дієслівні форми на -но, -то. Речення з дієслівними формами на -но, -то» . |
10. | Вибери особові дієслова | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати особові дієслова. |
11. | Утвори способи дієслова | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння утворювати дієслова усіх трьох способів. |
12. | Заповни таблицю | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про види дієслів. |
13. | Слово з помилкою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати помилки в особових закінченнях дієслів. |
14. | Доповни й запам'ятай! | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати дієслова теперішнього часу. |
15. | Доповнена реальність | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Удосконалення вивченого про дієслово. Культура мовлення. |
16. | Кулінарно-дієслівний батл | 3 вид - аналіз | середнє | 5Б. | Уміння утворювати складену й складну форми дієслова майбутнього часу. |
17. | Проаналізуй дієслово | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння визначати вид, особу, число дієслова. |
18. | Утвори дієслова | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Уміння утворювати дієслова усіх часів. |
19. | Дієслівна форма на -но, -то | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про форми дієслова. |
20. | Чергування приголосних при творенні дієслів наказового способу | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення правописних навичок при творенні дієслів наказового способу. |
21. | Заповни пропуск | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Правопис дієприслівників». |
22. | Утвори дієприслівники | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Уміння утворювати дієприслівники доконаного й недоконаного виду. |
23. | Речення без дієприслівникового звороту | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати зворот у реченнях. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Два речення | Інший | середнє | 4Б. | Уміння визначати синтаксичну роль дієприкметника. |
2. | Продовж ланцюжки | Інший | важке | 10Б. | Повторення вивченого про форми дієслова. |
3. | Дієприкметник у ролі присудка | Інший | важке | 2Б. | Уміння визначати синтаксичну роль дієприкметників. |
4. | Поміркуй! | Інший | важке | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Написання НЕ з дієприкметниками» . |
5. | Синтаксичний аналіз речення | Інший | важке | 7Б. | Уміння аналізувати речення. |
6. | Синтаксичний пазл | Інший | важке | 5Б. | Удосконалення вивченого з теми «Дієприкметниковий зворот». |
7. | Дієслівний пазл | Інший | важке | 8Б. | Уміння утворювати форми дієслів майбутнього часу. |
8. | Одна, дві чи нуль? | Інший | важке | 3Б. | Удосконалення пунктуаційних навичок, пов'язаних з дієприкметниковим зворотом. |
9. | Розподіли відповідно до написання | Інший | важке | 6Б. | Закріплення умінь знаходити дієслова у реченні та пояснювати їх написання з НЕ. |
10. | Правильні розділові знаки | Інший | важке | 1Б. | Повторення вивченого про розділові знаки при дієприкметниковому звороті. |
11. | Робота з текстом | Інший | важке | 1Б. | Повторення вивчених орфограм. Удосконалення вивченого про написання НЕ з дієсловами. |
12. | Шукай помилки | Інший | важке | 2Б. | Повторення вивченого про правопис дієприкметників. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери потрібне речення | Інший | легке | 1Б. | Уміння визначати в реченні дієслівні форми на -но, -то. |
2. | Дієслова доконаного й недоконаного виду | Інший | середнє | 4Б. | Уміння визначати дієслова доконаного й недоконаного видів. |
3. | Визначення форм дієслова | Інший | середнє | 3Б. | Вправа на формування вмінь визначати форми дієслова. |
4. | Активні дієприкметники | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати активні дієприкметники. |
5. | Запиши дієприслівник з НЕ | Інший | середнє | 2Б. | Вправа на формування навичок написання НЕ з дієприслівниками та їх утворення. |
6. | Народна мудрість | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Особливості відмінювання дієслів дати, їсти, бути та дієслів з основою на -вісти». |
7. | Розбери дієслово за будовою | Інший | середнє | 4Б. | Уміння аналізувати будову слова. |
8. | Шукачі помилок | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати помилки у відмінюванні дієслів. |
9. | Узгодь зворот і означуване слово | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про зворот і означуване слово. |
10. | Потрібно чи не потрібно? | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про знак м'якшення в дієсловах. |
11. | Граматична хвилинка | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про дієслова наказового способу. |
12. | НЕМАЄ чи НЕ МАЄ | Інший | середнє | 1Б. | Завдання на розрізнення написання. |
13. | Як правильно: е(є) чи и(ї)? | Інший | середнє | 3Б. | Вправа на формування орфографічних навичок написання букв е(є), и(ї) в особових закінченнях дієслів. |
14. | Зворотне дієслово з часткою -ся | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати роль частки в слові. |
15. | Продовжи речення | Інший | важке | 1Б. | Вправа на вибір із кількох варіантів правильного продовження речення із дієприслівниковим зворотом. |
16. | Як правильно? | Інший | важке | 1Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при дієприслівниковому звороті. |
17. | Теперішній в значенні минулого | Інший | важке | 1Б. | Удосконалення вивченого про дієслова минулого часу. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи №1 з теми «Дієслово та його форми» | 00:10:00 | середнє | 12Б. | Удосконалення вивченого з теми «Дієслово та його форми». |
2. | Тренувальні вправи №2 з теми «Дієслово та його форми» | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Удосконалення вивченого з теми «Дієслово та його форми». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Дієслово та його форми» | 00:10:00 | середнє | 11Б. | Систематизація вивченого з теми «Дієслово та його форми». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Дієслово та його форми» | 00:10:00 | середнє | 14Б. | Систематизація вивченого з теми «Дієслово та його форми». |
3. | Перевірна робота №1 з теми «Дієслово та його форми» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Дієслово та його форми». |
4. | Перевірна робота №2 з теми «Дієслово та його форми» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Дієслово та його форми». |