Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Заповни пропуски | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення вивченого про чергування у//в. |
2. | Уживання прийменника ПО | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на уникнення найтиповіших відхилень у вживанні прийменника по. |
3. | Упіймай помилку | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Завдання на удосконалення навичок правильного вживання прийменників у мовленні. |
4. | З/ІЗ/ЗІ | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на удосконалення навичок чергування прийменників з/із/зі, що відповідає законам милозвучності мови. |
5. | Речення з помилкою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну помилку (вживання прийменників). |
6. | Вибери прийменник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про вживання прийменників. |
7. | Вибери потрібні форми іменників | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати правильну відмінкову форму іменника залежно від словосполучення. |
8. | Синтаксичний пазл | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення навичок будувати словосполучення з прийменниками. |
9. | У чи В? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про вживання прийменників у//в. |
10. | Продовж словосполучення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати доречність вживання прийменників ЧЕРЕЗ і ЗАВДЯКИ. |
11. | Синтаксичний пазл | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення навичок будувати словосполучення з прийменником НА. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Прийменники-синоніми | Інший | середнє | 1Б. | Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками. |
2. | Який сполучник вибереш? | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності». |
3. | Заповни пропуски | Інший | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого про вживання прийменників. |
4. | Неправильний запис | Інший | важке | 1Б. | Уміння граматично правильно формулювати речення, вживати парні сполучники при ОЧР. |
5. | Відповідність | Інший | важке | 4Б. | Закріплення вивченого про вживання прийменників. |
6. | Робота з текстом | Інший | важке | 1Б. | Повторення вивчених орфограм. Удосконалення вивченого з теми «Словосполучення з прийменником ПО». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери варіант (частки би//б) | Інший | легке | 2Б. | Удосконалення вивченого про орфоепічні норми, засоби милозвучності. |
2. | Як правильно? | Інший | середнє | 2Б. | Уміння вживати сполучники й прийменники при однорідних членах речення відповідно до граматичних норм. |
3. | Правильно-неправильно | Інший | середнє | 4Б. | Закріплення теоретичного матеріалу з теми «Словосполучення з прийменником ПО». |
4. | Чергування прийменників з//зі//із (ч. 2) | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про вживання варіантів прийменників як засобу евфонії. |
5. | У чи В | Інший | середнє | 2Б. | Вправа на удосконалення навичок щодо вживання прийменників У/ В. |
6. | Завдання для уважних | Інший | важке | 1Б. | Уміння розрізняти протиставний та єднальний сполучник ТА; удосконалення вивченого про розділові знаки при ОЧР. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Правильне вживання прийменників, сполучників і часток» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Удосконалення вивченого з теми «Правильне вживання прийменників, сполучників і часток». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Правильне вживання прийменників, сполучників і часток» | 00:12:00 | середнє | 10Б. | Систематизація вивченого з теми «Правильне вживання прийменників, сполучників і часток». |
2. | Перевірна робота з теми «Правильне вживання прийменників, сполучників і часток» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Правильне вживання прийменників, сполучників і часток». |