Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розподільна робота | 3 вид - аналіз | легке | 4Б. | Закріплення вивченої орфограми про правопис частки НЕ із прислівниками. |
2. | Шукаємо прислівник | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про прислівник як частину мови, його відмінність від інших самостійних частин мови. |
3. | Вибери слово з -нн- | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Удосконалення вивченого про правопис -нн- та -н- у прислівниках. |
4. | Правильно — неправильно (найвищий ступінь порівняння) | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Ступені порівняння прислівників». |
5. | Утвори прикметник і прислівник | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння відрізняти прикметники й прислівники. |
6. | Добери синонім | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Уміння добирати до поданих словосполучень синонімічні із прислівниками, що відповідають вивченим орфограмам. |
7. | Значення наголосу в прислівниках із часткою НІ | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати значення слів залежно від наголосу. |
8. | Один серед багатьох | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати прислівник серед спільнокореневих слів. |
9. | Розбір прислівника за будовою | 3 вид - аналіз | середнє | 5Б. | Уміння виконувати морфемний аналіз слова, застосовуючи знання, здобуті під час вивчення теми «Способи творення прислівників». |
10. | Синонімічні сполуки | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати правильний варіант написання прислівникових сполук. |
11. | Заповни пропуски | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про творення ступенів порівняння. |
12. | І або И? | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про правопис прислівникових суфіксів -и, -і. Повторення вивченого про правопис голосних у коренях слів. |
13. | Прислівник, який пишемо окремо | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про правопис прислівників. |
14. | І туди і сюди | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення та систематизація вивченого про правопис прислівників разом і через дефіс. |
15. | Неправильна форма ступеня порівняння прислівника | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про ступені порівняння прислівників. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Прислівник, який пишемо разом | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про правопис прислівників. |
2. | Конструктор | Інший | середнє | 5Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Правила написання їх». |
3. | Уважні читачі | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про правопис прислівників. |
4. | Доповни прислівники | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про правопис прислівників. |
5. | Шукай помилку | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Правопис прислівників. Букви -н- та -нн- у прислівниках». |
6. | Синтаксична роль прислівників | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про синтаксичну роль прислівників. |
7. | Робота з текстом | Інший | важке | 1Б. | Повторення вивчених орфограм. Удосконалення вивченого про написання НІ з різними частинами мови. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Утвори прислівники | Інший | легке | 2Б. | Уміння утворювати прислівники від прикметників і дієприкметників, використовуючи набуті знання. |
2. | Окремо чи разом? | Інший | легке | 1Б. | Удосконалення вивченого про правопис прислівників із НІ. |
3. | Визнач розряд | Інший | середнє | 4Б. | Уміння визначати розряди прислівників за значенням, правильно ставити запитання; удосконалення вивченого про прислівник як частину мови. |
4. | Із пісні слів не викинеш | Інший | середнє | 2Б. | Систематизація вивченого про правопис прислівникових суфіксів -и, -і. |
5. | Вибери правильний варіант | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про правопис прислівникових сполук. |
6. | Прислівник, який пишемо з дефісом | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про правопис прислівників. |
7. | Заповни таблицю | Інший | середнє | 4Б. | Повторення вивченого про прислівник та інші частини мови. |
8. | Заповни таблицю | Інший | середнє | 5Б. | Удосконалення вивченого про способи творення прислівників. |
9. | Розподільна таблиця | Інший | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про правопис прислівників. |
10. | Розтлумач слово | Інший | важке | 3Б. | Уміння визначати тлумачення слова залежно від наголосу. |
11. | Віднови текст | Інший | важке | 1Б. | Повторення вивчених орфограм. Удосконалення вивченого з теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прислівників». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Прислівник» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Удосконалення вивченого з теми «Прислівник». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Прислівник» | 00:15:00 | середнє | 16Б. | Систематизація вивченого з теми «Прислівник». |
2. | Перевірна робота з теми «Прислівник» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Прислівник». |