Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зайве слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння визначати службові частини мови. |
2. | Розподільна робота | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Уміння визначати службові частини мови. |
3. | Знайди сполучник сурядності | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Формування умінь та навичок розрізняти розряди сполучників за значенням. |
4. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння відрізняти прийменники від омонімічних прислівників. |
5. | У пошуках частки | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння відрізняти частки від однозвучних сполучників. |
6. | Завдання для уважних | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синонімічні сполучники. |
7. | Розподільна робота | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Повторення вивченого про написання часток. |
8. | Омоніми: де прийменник? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Завдання на формування умінь розрізняти похідні прийменники та форми повнозначних слів. |
9. | Лінгвістичний приклад | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про прийменники. |
10. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати значення сполучника ТА. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповнена реальність | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про сполучники. |
2. | Зворотне дієслово з часткою -ся | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати роль частки в слові. |
3. | Речення зі сполучником сурядності | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про сполучники сурядності й підрядності. |
4. | Завдання на уважність | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати сполучники, які можна замінити синонімічними. |
5. | Логічні ланцюжки | Інший | важке | 3Б. | Уміння визначати службові частини мови. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тільки службові | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати службові частини мови. |
2. | Зате/за те, проте/про те | Інший | середнє | 2Б. | Завдання на формування навичок розрізнювати сполучники зате, проте від однозвучних з ними слів. |
3. | Перевір правильність написання | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Правопис сполучників». |
4. | Доповни слова | Інший | середнє | 3Б. | Повторення вивченого про правопис часток з іншими словами. |
5. | Яка частина мови? | Інший | важке | 3Б. | Удосконалення вивченого про правопис прийменників. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Сполучники та прийменники. Частка» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Удосконалення вивченого з теми «Сполучники та прийменники. Частка». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Сполучники та прийменники. Частка» | 00:12:00 | середнє | 10Б. | Систематизація вивченого з теми «Сполучники та прийменники. Частка». |
2. | Перевірна робота з теми «Сполучники та прийменники. Частка» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Сполучники та прийменники. Частка». |