Методична рекомендація:

Методичні вказівки

Номер Назва Опис
1. Методична рекомендація

Теорія

Номер Назва Опис
1. Називні речення Формування мовних компетентностей про односкладне речення з головним членом у формі підмета.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Знайди називне 1 вид - рецептивний легке 1Б. Удосконалення вміння вирізняти називні речення серед інших.
2. Називне чи двоскладне? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вміння розрізняти односкладні називні й двоскладні речення.
3. Зайве речення 3 вид - аналіз середнє 1Б. Закріплення вивченого про односкладні речення. Уміння визначати називні речення та односкладні з головним членом у формі присудка.
4. Перше, друге чи п'яте? 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Систематизація вивченого про односкладні називні речення.
5. Є називне! 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Завдання вдосконалює вміння знаходити називні речення в тексті.
6. Називне речення як частина складного 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого про називне речення. Уміння визначати називне як частину складного речення.
7. Синтаксичний аналіз речення 3 вид - аналіз важке 8Б. Удосконалення вивченого про називне речення.
8. Увідповідни речення 3 вид - аналіз важке 4Б. Повторення вивченого про односкладні й двоскладні речення. Удосконалення вивченого про називні речення.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Називні речення» 00:10:00 середнє 3Б. Завдання для удосконалення знань із теми «Називні речення».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Називні речення» 00:15:00 середнє 13Б. Завдання для систематизації знань, удосконалення навичок із теми «Називні речення».
2. Перевірна робота з теми «Називні речення» 00:20:00 середнє 7Б. Перевірка знань, отриманих під час вивчення теми «Називні речення».