Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери односкладні речення | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Повторення вивченого про односкладні речення. Уміння визначати такі речення. |
2. | Головний член речення у формі підмета | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати речення з головним членом у формі підмета. |
3. | Головний член речення у формі присудка | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати речення з головним членом у формі присудка. |
4. | Укажи означено-особове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про односкладні речення. Уміння визначати означено-особове речення. |
5. | Укажи неозначено-особове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про односкладні речення. Уміння визначати неозначено-особове речення. |
6. | Укажи узагальнено-особове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про односкладні речення. Уміння визначати узагальнено-особове речення. |
7. | Знайди безособове речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про односкладні речення. Уміння визначати безособове речення. |
8. | Називне речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати називне речення. |
9. | Пара чи не пара? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати називне речення. |
10. | Синтаксичний аналіз 1 | 3 вид - аналіз | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, відрізняти двоскладне неповне від неозначено-особового. |
11. | Синтаксичний аналіз 2 | 3 вид - аналіз | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, визначати вид односкладних. |
12. | Синтаксичний аналіз 3 | 3 вид - аналіз | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, визначати вид односкладних. |
13. | Обери неповне речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про неповне речення. |
14. | Знайди двоскладне неповне речення з пропущеним присудком | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про неповне речення. |
15. | Розберися з видами односкладних | 3 вид - аналіз | важке | 5Б. | Повторення вивченого про види односкладних речень. |
16. | Повне чи неповне? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Повторення вивченого про повні й неповні речення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Синтаксичний аналіз 4 | Інший | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, відрізняти двоскладне неповне від неозначено-особового. |
2. | Синтаксичний аналіз 5 | Інший | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, визначати вид односкладних. |
3. | Синтаксичний аналіз 6 | Інший | середнє | 8Б. | Уміння аналізувати речення, визначати вид односкладних. |
4. | Термін і характеристика | Інший | середнє | 2Б. | Повторення теоретичних знань, отриманих під час вивчення теми «Односкладні речення». |
5. | Синтаксичний алгоритм | Інший | середнє | 3Б. | Уміння визначати вид односкладного речення за формою вираження головного члена. |
6. | Інфінітив у безособовому реченні | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль інфінітива. Уміння визначати інфінітив як один із способів вираження головного члена в безособовому реченні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Завдання для удосконалення вивченого з теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення». |
2. | Контрольна робота з теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення» | 00:20:00 | середнє | 19Б. | Завдання для систематизації знань, умінь і навичок із теми «Односкладні речення. Повні й неповні речення». |