Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Узгодження підмета з присудком | Формування знань, умінь і навичок із теми «Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос». |
2. | Порядок слів у реченні | Формування мовної компетентності з теми «Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос». |
3. | Логічний наголос | Формування знань про логічний наголос, уміння виділяти слова в реченні. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Прямий порядок слів у реченні | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Удосконалення вивченого про прямий і зворотний порядок слів. |
2. | Обери форму | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про узгодження підмета з присудком. |
3. | Речення, що потребує редагування | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння редагувати речення, знаходити помилки в побудові речення. |
4. | Акцентуємо увагу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання для вдосконалення вивченого про логічний наголос. |
5. | Поезія — це завжди неповторність... | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про інверсію. |
6. | Місце вставного слова в реченні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Уміння визначати роль вставних слів у реченні, їх вплив на розуміння змісту речення. |
7. | Форма присудка | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про узгодження однорідних підметів із присудком. |
8. | Простий чи складений підмет? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про узгодження присудка зі складеним підметом. |
9. | Абревіатура й форма присудка | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про узгодження підмета й присудка. |
10. | Увага: кількість! | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про узгодження присудка з підметом, вираженим поєднанням числівника з іменником. |
11. | Увага: дія! | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про узгодження присудка з підметом, вираженим поєднанням числівника з іменником. |
12. | Визнач тему й рему | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Уміння аналізувати речення, текст, визначати тему й рему. |
13. | Помандруємо? | 1 вид - рецептивний | важке | 2Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос». Удосконалення знань із географії, історії. |
14. | Якого роду слово? | 1 вид - рецептивний | важке | 2Б. | Повторення вивченого про рід невідмінюваних іменників. Удосконалення вивченого про узгодження присудка з підметом. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Речення з інверсією | Інший | легке | 1Б. | Завдання для закріплення вивченого про прямий і зворотній порядок слів у реченні. |
2. | Як правильно? | Інший | легке | 2Б. | Закріплення вивченого про узгодження однорідних підметів і присудка. |
3. | Пригадай правила | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого теоретичного иатеріалу з теми «Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос». |
4. | Увага: час! | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про узгодження присудка з підметом, що вказує на часовий проміжок. |
5. | Перебудуй речення | Інший | важке | 4Б. | Удосконалення вивченого про порядок слів у реченні та логічний наголос. |
6. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Розвиток мовлення, уміння складати зв'язний текст із використанням речень із прямим і непрямим порядком слів. Уміння логічно наголошувати слова. Уміння узгоджувати підмет із присудком. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні» | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Завдання для удосконалення вивченого теоретисного матеріалу з теми «Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос». |
2. | Перевірна робота з теми «Узгодження головних членів речення» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Завдання для перевірки знань із теми «Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос». |