Теорія:

Речення в тексті пов'язуються за допомогою лексичних і граматичних засобів.
Лексичні засоби зв'язку речень у тексті
1. Повтори слів.  
  
Вітер і сніг бешкетували всю ніч. Здавалося, що вітру хотілося затанцювати сніжинки, аж поки не впадуть на землю білою пухкою ковдрю.
  
2. Займенники.
  
Кицька вмивалася. Здавалося, її ніщо не цікавило, окрім власної краси (Г.Гузовська-Корицька).
  
3. Синоніми.
  
Частенько на гостину до Горіха навідувалася Білочка й, вибираючи мить, хапала горішок і гайда до свого помешкання. Спостерігали за вивіркою й дивувалися її невтомній працьовитості (Г.Гузовська-Корицька).
 
4. Контекстуальні синоніми.
  
Білочка стривожено перестрибувала з гілки на гілку, шукаючи поживу. За метушнею трударки спостерігало десяток оченят (Г.Гузовська-Корицька).
  
Вовк — сірий.
Німа — безлюдна (ніч)
  
5. Спільнокореневі слова.
  
Природа нашої землі надзвичайно різноманітна. Ця різноманітність зумовлена географічним розташуванням України.
  
6. Використання родової назви замість видової.
  
Ссавець — коала, пташка — синичка.
  
7. Використання загальної назви замість власної.
  
Столиця — Київ, ріка — Десна.
  
8. Близькі за змістом слова (тематично близькі в тексті).
 
Прикрашати — заквітчувати. Прикрашати — декорувати. Прикрашати — додати музики.
Дурень — баран.
 
9. Перифрази (описові вирази)
 
Леся Українка — дочка Прометея;
Г. Сковорода — мандрівний філософ;
газ — блакитне паливо;
лікарі —люди в білих халатах.
  
10. Фразеологічні синоніми.
  
Бути байдужим — моя хата скраю, перебільшувати — робити з мухи слона.
Граматичні засоби зв'язку речень у тексті
1. Сполучники. Частки
  
У такі хвилини Лукаш забував усе на світі, бо весь світ здавався йому тоді величезним чарівним оркестром. І згадував тоді хлопець про свою скрипку, на якій грав у шкільному музичному гуртку  (О.Донченко).
  
Малеча чекає Великодня. Бо хто ж не любить розмальовувати писанки?
  
2. Вставні слова.
  
Отже, по-перше, на жаль...
  
3. Співвідношення форм дієслова (виду і часу) — використання дієслів одного виду та одного часу підкреслює хронологічну єдність тексту.
  
Синичка виспівувала. Так радісно впивалася власним голосом, що зачіпала кожного, хто проходив повз мокре зимове дерево (Г.Гузовська-Корицька).
  
4. Прислівники зі значенням часу та простору, які дозволяють уточнювати хронологічну та просторову характеристику тексту.
 
Тоді ж, там, тут...
  
5. Синтаксичний паралелізм речень. Повтор порядку слів.
  
Назбираю квіток — для тебе. Назнімаю зірок — для тебе. Небо все прихилю — для тебе!
Джерела:
1. Авраменко О. Українська мова: підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів. К.: Грамота, 2017. 160с.
2. Гузовська-Корицька Г.Р. Світ навколо нас: Оповідки. — Запоріжжя: Дике Поле, 2020. 32 с.