Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Загальне поняття про іменник | Формування загального поняття про іменники (слова-предмети). |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Друг для Крока | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у розпізнаванні іменників. |
2. | Засвіти ялинку! | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні іменників-назв неістот за питанням. |
3. | Хто? & Що? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Встановлення відповідності між предметом та питанням. |
4. | Знайди істоту | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знаходження іменників, що є назвами істот. |
5. | Ніс для Олафа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні іменників. |
6. | Веселі хлопавки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Упізнавання іменників, що мають абстрактне значення. |
7. | Прибульці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у розрізненні істот та неістот. |
8. | Сніговик | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у розрізненні іменників, що мають абстрактне значення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди іменники | Інший | середнє | 2Б. | Знаходження ряду іменників серед інших слів. |
2. | Встанови відповідність | Інший | середнє | 2Б. | З'ясування приналежності іменника до істот/неістот, його значення (предметне чи абстрактне). |
3. | Цікаві загадки | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у постановці питань до іменників. |
4. | Анаграми | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у роботі з анаграмами, постановці питань до іменників. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ведмежа бочка | Інший | важке | 4Б. | Звуковий аналіз іменника. |
2. | Зачаровані квадрати | Інший | важке | 4Б. | Складання речень з тематичною групою іменників. |
3. | Утвори іменник | Інший | важке | 4Б. | Творення абстрактних іменників від слів, що не є предметами. |
4. | Весела нотка | Інший | важке | 4Б. | Добір іменників за поданою умовою. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Загальне поняття про іменник» | 00:25:00 | важке | 13Б. | Закріплення знань з теми «Загальне поняття про іменник». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Загальне поняття про іменник» | 00:25:00 | важке | 14Б. | Узагальнення знань з теми «Загальне поняття про іменник». |
2. | Перевірочна робота з теми «Загальне поняття про іменник» | 00:30:00 | важке | 21Б. | Контроль знань з теми «Загальне поняття про іменник». |