Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Усне і писемне мовлення | Поняття про види мовлення, їх особливості. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач мовлення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у визначенні типу мовлення. |
2. | Театр емоцій | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні міміки. |
3. | Мовою жестів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні значення жестів. |
4. | Тік-так | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріплення теоретичного матеріалу про писемне мовлення. |
5. | Письмові літери | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Поєднання письмового та відповідного друкованого знака писемного мовлення. |
6. | Фруктове мовлення | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Застосування знаків писемного мовлення. |
7. | Загублена кінцівка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення теоретичних знань про усне мовлення. |
8. | Встанови відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановлення відповідностей між типами мовлення та відповідними малюнками. |
9. | Хитре Лисеня | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення теоретичних знань з теми. |
10. | Діалог та монолог | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення діалогу та монологу. |
11. | Шифрувальник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у розшифровці слів ввічливості. |
12. | Встанови порядок | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у відновленні порядку реплік у діалозі. |
13. | Розгадай ребус | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у розгадуванні ребусів зі знаками писемного мовлення. |
14. | Емоційна відповідність | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у впізнаванні емоцій, що передані мімікою. |
15. | Відредагуй діалог | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у відновленні порядку реплік діалогу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Нове значення | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у зміні значення слова через зміну одного знака писемного мовлення. |
2. | Весела павутинка | Інший | важке | 4Б. | Складання слів зі знаків писемного мовлення. |
3. | У магазині | Інший | важке | 4Б. | Складання діалогу за заданою ситуацією. |
4. | Музичний ребус | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у зчитуванні немовних знаків. |
5. | Дай п'ять! | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у складанні сенкану. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Усне і писемне мовлення» | 00:25:00 | середнє | 15Б. | Узагальнення знань з теми «Усне і писемне мовлення». |
2. | Тренування №2 з теми «Усне і писемне мовлення» | 00:30:00 | середнє | 14,5Б. | Закріплення знань з теми «Усне і писемне мовлення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Усне і писемне мовлення» | 00:35:00 | важке | 19,5Б. | Систематизація знань з теми «Усне і писемне мовлення». |
2. | Домашнє завдання №2 з теми «Усне і писемне мовлення» | 00:35:00 | важке | 21Б. | Закріплення та контроль знань з теми «Усне і писемне мовлення». |
3. | Перевірочна робота з теми «Усне і писемне мовлення» | 00:40:00 | важке | 19,5Б. | Контроль та перевірка знань з теми «Усне і писемне мовлення». |