Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Поняття про речення | Формування поняття про речення, як мовну одиницю. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розпізнавання речень. |
2. | Почни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у доборі початкових літер речення. |
3. | Конструктор речень | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у логічному розташуванні слів у реченні. |
4. | Укажи професію | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Добір зображення, що є логічним початком речення. |
5. | Клякса-витівниця | 2 вид - інтерпретація | легке | 1,5Б. | Вилучення зайвого слова зі складу речення. |
6. | Схема речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Добір речення відповідно до схеми. |
7. | Словотвір | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння в узгодженні слів у реченні. |
8. | Головні члени | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення головних слів у реченні. |
9. | Грайливий вітерець | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення кількості членів речення. |
10. | Допомога Олівцю | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначення головних та другорядних слів у реченні. |
11. | Навчи прибульця | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Утворення логічно завершених завершень. |
12. | Склади прислів'я | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у складанні прислів'їв. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | Інший | важке | 3Б. | Розширення наявного речення другорядними членами. |
2. | Межа речень | Інший | важке | 4Б. | Встановлення межі речень у тексті. |
3. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у створенні логічно пов'язаних речень. |
4. | Схема речення | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у складанні речень за схемою. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Поняття про речення» | 00:30:00 | середнє | 19Б. | Систематизація набутих знань з теми «Поняття про речення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Поняття про речення» | 00:30:00 | середнє | 20Б. | Закріплення вивченого з теми «Поняття про речення». |
2. | Перевірочна робота з теми «Поняття про речення» | 00:35:00 | важке | 29Б. | Контроль за рівнем володіння знань з теми «Поняття про речення». |