Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Речення, різні за метою висловлювання та інтонацією | Формування понять про речення, різні за метою висловлювання та інтонацією. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Постав знак | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір розділового знака, яким засершується речення. |
2. | Визнач вид | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у визначенні виду речення. |
3. | Спонукальне речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Творення спонукальних речень. |
4. | Назви емоцію | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення емоційного забарвлення окличних речень. |
5. | Знайди питання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні питальних речень. |
6. | Збудуй речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у побудові розповідних речень з опорою на фразовий конструктор. |
7. | Добери характеристику | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення виду речення за метою висловлювання та за інтонацією. |
8. | Пошуки звертань | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у визначенні звертання у реченні. |
9. | Постав знак | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у постановці правильного знака у кінці речення. |
10. | Робот | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у впізнаванні речень за метою висловлювання. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розумний Олівець | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у складанні речень, різних за метою висловлювання. |
2. | Побудуй речення | Інший | важке | 4Б. | Утворення питального та спонукального речень на основі розповідного. |
3. | Фразовий конструктор | Інший | важке | 4Б. | Побудова речень, різних за метою висловлювання. |
4. | Сенкан | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у складанні сенкану, визначенні характеристик речення. |
5. | Цікаві речення | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у складанні емоційно забарвлених речень. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Речення, різні за метою висловлювання та інтонацією» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Узагальнення знань з теми «Речення, різні за метою висловлювання та інтонацією». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Речення, різні за метою висловлювання та інтонацією» | 00:35:00 | середнє | 20Б. | Закріплення знань з теми «Речення, різні за метою висловлювання та інтонацією». |
2. | Перевірочна робота з теми «Речення, різні за метою висловлювання та інтонацією» | 00:35:00 | важке | 26Б. | Контроль знаньз теми «Речення, різні за метою висловлювання та інтонацією». |