Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Приголосні звуки та букви, що їх позначають | Формування понять про приголосні звуки та букви, що їх позначають; знайомство з твердими, м'якими, дзвінкими та глухими приголосними. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ведмежа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування вміння вирізняти літери, що позначають приголосні звуки, з-поміж інших букв алфавіту. |
2. | Яка буква заблукала? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розрізнення букв, що позначають глухі та дзвінкі приголосні звуки. |
3. | Звуковий кошик | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у знаходженні глухої пари дзвінкого приголосного. |
4. | Золотий ключик Буратіно | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розпізнавання букв, що позначають приголосні звуки. |
5. | Дзвінкий ланцюжок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вивчення двінких звуків, що не мають глухої пари. |
6. | Забий гол! | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Вправляння у знаходженні парних дзвінких приголосних. |
7. | Олівці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знаходження слів, що пощинаються і закінчуються на глухий приголосний. |
8. | Фотограф Крош | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Засвоєння м'яких приголосних звуків, твердих приголосних, їх здатності пом'якшуватися. |
9. | Добери кінцівку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у правильному вимовлянні і написанні дзвінких приголосних у кінці слова, складу. |
10. | Допомога жабеняті | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Написання дзвінких приголосних в середині слова. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди пару | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння у знаходженні парних м'яких приголосних звуків. |
2. | Сонечко | Інший | важке | 3Б. | Розвиток фонематичного слуху, вправляння у виявленні м'яких приголосних звуків. |
3. | Пропущені букви | Інший | важке | 3Б. | Розвиток фонематичного слуху, вправляння у виявленні подовженого приголосного звука. |
4. | Знайди ім'я | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у знаходженні слів за звуковими схемами. |
5. | Вибери слово | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у звуко-буквенному аналізі слів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Добери пару | Інший | середнє | 3Б. | Закріплення знань про пари за дзвінкістю/глухістю. |
2. | Запиши правильно | Інший | важке | 3Б. | Правопис слів з подовженими звуками. |
3. | Бочка меду | Інший | важке | 4Б. | Позначення м'якості попереднього приголосного знаком м'якшення, літерами Я, Ю, Є. |
4. | Звуко-буквенна модель | Інший | важке | 4Б. | Закріплення позначення приголосних знаком м'якшення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Приголосні звуки та букви, що їх позначають» | 00:25:00 | середнє | 16Б. | Узагальнення та систематизація знань з теми «Приголосні звуки та букви, що їх позначають». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Приголосні звуки та букви, що їх позначають» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Закріплення здобутих знань з теми «Приголосні звуки та букви, що їх позначають». |
2. | Перевірочна робота з теми «Приголосні звуки та букви, що їх позначають» | 00:30:00 | важке | 20Б. | Контроль та перевірка здобутих знань з теми «Приголосні звуки та букви, що їх позначають». |