Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Корінь слова | Дати уявлення про корінь слова, спорідненні слова. |
2. | Визначення кореня слова. Спільнокореневі слова | Познайомити з алгоритмом визначанне кореня слова та способом підбору спільнокореневих слів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тести | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Виявити рівень знань з теми «Корінь слова». |
2. | Знайди «зайве» слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати спільнокореневі слова. |
3. | Визнач корінь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння знаходити спільну частину у споріднених словах та позначати корінь. |
4. | Утвори словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати спільнокореневі слова та визначати в них корінь. |
5. | Вибірковий диктант | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати спільнокореневі слова та знаходити корінь слова. |
6. | Підбери споріднені слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати споріднені слова. |
7. | Утвори ряд споріднених слів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати споріднені слова та визначати в них корінь. |
8. | Групи спільнокореневих слів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати спільнокореневі слова та позначати в них корінь. |
9. | Вибери споріднені слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти спорідненні слова, синоніми та форми одного слова. |
10. | Укажи споріднене слово | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти слова з омонімічними коренями. |
11. | Укажи групу | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Формувати вміння розрізняти споріднені слова, синоніми та форми одного слова. |
12. | Утвори групи слів | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Формувати вміння розрізняти спільнокореневі задачі з омонімічними коренями |
13. | Гра «Так чи ні» | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти споріднені слова, синоніми та форми одного слова. |
14. | Згрупуй слова | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти споріднені слова, синоніми та форми слова. |
15. | Познач «зайве» слово | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти слова з омонімічними коренями. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Піддбери слова | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння підбирати споріднені слова, відрізняти їх від синонімів або форм слова. |
2. | Склади текст | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння підбирати спільнокореневі слова, розвивати мовлення. |
3. | Віднови текст | Інший | важке | 1Б. | Формувати вміння підбирати споріднені слова, розвивати мовлення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Корінь слова» | 00:11:00 | середнє | 10Б. | Формувати вміння підбирати спільнокореневі слова, відрізняти їх від синонімів та форм слова. Вчити виділяти корінь слова. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Корінь слова» | 00:17:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння підбирати споріднені слова та визначати в них корінь. Вчити розрізняти споріднені слова, синоніми та форми слова. |
2. | Перевірна робота з теми «Корінь слова» | 00:23:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань з теми «Корінь слова». |