Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Вимова слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими | Поглиблення уявлення учнів про дзвінкі і глухі приголосні звуки. |
2. | Перевірка правопису слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими | Ознайомити учнів правилом перевірки написання слів із сумнівними приголосними. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Піймай звук | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Поглибити уявлення учнів про дзвінкі та глухі приголосні. |
2. | Зміни звук | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати навички розрізняти глухі і дзвінкі приголосні, поглиблювати знання про парні дзвінкі та глухі приголосні. |
3. | Споріднене слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно вимовляти та записувати слова з дзвінкими та глухими приголосними. |
4. | Зміни слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно записувати слова з кінцевим дзвінким приголосним. |
5. | Малюнковий диктант | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно вимовляти та писати слова із дзвінкими приголосними в кінці. |
6. | Закінчи слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно вживати та записувати слова з дзвінким та глухим приголосним у кінці. |
7. | Пари слів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно вимовляти та записувати слова з глухими та дзвінкими приголосними в середині слова. |
8. | Підбери антонім | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння здійснювати перевірку слів із сумнівними приголосними в середині слова. |
9. | Укажи букву | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно вимовляти та записувати слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова або складу. |
10. | Знайди помилку | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння перевіряти і правильно записувати слова із сумнівними приголосними в кінці та в середині слова. |
11. | Знайди слово | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння підбирати перевірні слова та правильно записувати слова із сумнівними приголосними. |
12. | Вибірковий диктант | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно вимовляти та записувати слова із дзвінкими приголосними в кінці слова та складу. |
13. | Кросворд | 4 вид - творчий | середнє | 3Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з дзвінкими приголосними, які стоять у кінці слова. |
14. | Склади вірш | 4 вид - творчий | важке | 4Б. | Формувати вміння правильно вимовляти та записувати слова із дзвінкими приголосними, які стоять у кінці слова чи складу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відгадка | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння правильно вимовляти та записувати слова з дзвінкими приголосними в кінці слова або складу. |
2. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати слова з дзвінкими приголосними, які стоять у кінці слова чи складу. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів» | 00:16:00 | середнє | 10Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння правильно вимовляти та записувати слова із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими. |
2. | Перевірна робота з теми «Вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів» | 00:21:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими». |