Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Вимова слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях Ознайомити учнів з правилами вимови слів з ненаголошеними голосними [е], [и] в коренях.
2. Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях , які перевіряються наголосом Ознайомити з правилом перевірки слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях , які перевіряються наголосом.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Обери ненаголошений склад 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння визначати ненаголошений голосний звук у коренях слів.
2. Встав пропущену букву 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння правильно вимовляти і писати слова з ненаголошеними [е] та [и] в коренях.
3. Зміни слово 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння правильно вимовляти і писати слова з ненаголошеними [е] та [и] в коренях.
4. Утвори словосполучення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння правильно записувати слова з ненаголошеним голосним [е] або [и].
5. Знайди наголос 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння правильно визначати наголос в словах.
6. Утвори пари 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння підбирати перевірні слова та правильно записувати слова з ненаголошеним звуком [е] або [и] у коренях слів.
7. Перевірне слово 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння підирати перевірне слово для перевірки правопису ненаголошених голосних [е] або [и] в коренях.
8. Ненаголошений голосний 3 вид - аналіз середнє 2Б. Розвивати вміння помічати орфограми в слові, визначати склад з ненаголошеним голосним [е] або [и].

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Слово з буквою «е» Інший важке 3Б. Формувати вміння правильно писати слова з ненаголошеними голосними [е] або [и] в коренях.
2. Утвори групи Інший важке 3Б. Формувати вміння перевіряти та правильно записувати слова з ненаголошеними голоснними [е] або [и] у коренях.
3. Знайди помилку Інший важке 3Б. Формувати вміння помічати орфограми в словах, правильно писати слова з ненаголошеними голосними [е] або [и].
4. Знайди слово в реченні Інший важке 3Б. Формувати вміння помічати орфограми в словах з ненаголошеними голосними [e] або [и] в корені.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Запиши слово Інший середнє 2Б. Формувати вміння перевіряти та правильно записувати слова з ненаголошеним голосним [е] або [и] в корені.
2. Склади текст Інший важке 11Б. Формувати вміння перевіряти і правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е] або [и].
3. Кросворд Інший важке 1,6Б. Формувати вміння перевіряти і правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е] або [и].

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Вимова і правопис слів з ненаголошеними е та и в коренях» 00:10:00 середнє 11Б. Формувати вміння помічати орфограму у словах з ненаголошеними [е], [и] в коренях, які перевіряються наголосом; правильно вживати та записувати слова з ненаголошеними [е], [и] в коренях.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях» 00:15:00 середнє 12Б. Формування вміння виявляти орфограми в словах з ненаголошеними [е], [и] в коренях, які перевіряються наголосом; правильно вживати та записувати слова з ненаголошеними [е], [и] в коренях, які перевіряються наголосом.
2. Перевірна робота з теми «Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях» 00:22:00 середнє 12Б. Перевірити рівень знань учнів з теми «Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, які перевіряються наголосом».