Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Вимова слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях | Ознайомити учнів з правилами вимови слів з ненаголошеними голосними [е], [и] в коренях. |
2. | Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях , які перевіряються наголосом | Ознайомити з правилом перевірки слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях , які перевіряються наголосом. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обери ненаголошений склад | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати ненаголошений голосний звук у коренях слів. |
2. | Встав пропущену букву | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і писати слова з ненаголошеними [е] та [и] в коренях. |
3. | Зміни слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і писати слова з ненаголошеними [е] та [и] в коренях. |
4. | Утвори словосполучення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно записувати слова з ненаголошеним голосним [е] або [и]. |
5. | Знайди наголос | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно визначати наголос в словах. |
6. | Утвори пари | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати перевірні слова та правильно записувати слова з ненаголошеним звуком [е] або [и] у коренях слів. |
7. | Перевірне слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підирати перевірне слово для перевірки правопису ненаголошених голосних [е] або [и] в коренях. |
8. | Ненаголошений голосний | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Розвивати вміння помічати орфограми в слові, визначати склад з ненаголошеним голосним [е] або [и]. |
9. | Слово з буквою «е» | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно писати слова з ненаголошеними голосними [е] або [и] в коренях. |
10. | Утвори групи | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння перевіряти та правильно записувати слова з ненаголошеними голоснними [е] або [и] у коренях. |
11. | Знайди помилку | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння помічати орфограми в словах, правильно писати слова з ненаголошеними голосними [е] або [и]. |
12. | Знайди слово в реченні | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння помічати орфограми в словах з ненаголошеними голосними [e] або [и] в корені. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запиши слово | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння перевіряти та правильно записувати слова з ненаголошеним голосним [е] або [и] в корені. |
2. | Склади текст | Інший | важке | 11Б. | Формувати вміння перевіряти і правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е] або [и]. |
3. | Кросворд | Інший | важке | 1,6Б. | Формувати вміння перевіряти і правильно записувати слова з ненаголошеними голосними [е] або [и]. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Вимова і правопис слів з ненаголошеними е та и в коренях» | 00:10:00 | середнє | 11Б. | Формувати вміння помічати орфограму у словах з ненаголошеними [е], [и] в коренях, які перевіряються наголосом; правильно вживати та записувати слова з ненаголошеними [е], [и] в коренях. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формування вміння виявляти орфограми в словах з ненаголошеними [е], [и] в коренях, які перевіряються наголосом; правильно вживати та записувати слова з ненаголошеними [е], [и] в коренях, які перевіряються наголосом. |
2. | Перевірна робота з теми «Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях» | 00:22:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, які перевіряються наголосом». |