Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Загальне поняття про іменник | Ознайомити з іменником, його істотними ознаками. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Малюнковий диктант | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння вживати іменники. |
2. | Гра «Хто так розмовляє» | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати дієслова та використовувати їх в мовленні. |
3. | Підбери назву | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формування вміння вживати іменники. |
4. | Допиши іменник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати іменник. |
5. | Установи відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
6. | Утвори іменник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння утворювати іменники. |
7. | Перетвори словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати іменники. |
8. | Гра «Так чи ні» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати іменники. |
9. | Знайди іменник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати іменники. |
10. | Гра «Зайве слово» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати іменники. |
11. | Іменник-відгадка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати іменники. |
12. | Іменники у реченні | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати іменники. |
13. | Доповни речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | ФОрмувати вміння вживати іменники. |
14. | Іменник у схемі | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати іменники. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння вживати дієслова у мовленні. |
2. | Підбери риму | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння підбирати іменники |
3. | Ряд асоціацій | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння підбирати іменники, вживати їх у мовленні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Іменник» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння розпізнавати іменник за його істотними ознаками. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота «Іменник» | 00:18:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння розпізнавати іменник за його істотними ознаками. |
2. | Перевірна робота з теми «Загальне поняття про іменник» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Загальне поняття про іменник». |