Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Власні і загальні іменники | Ознайомити з поняттями «власні іменники», «загальні іменники» та з правилом написання власних іменників. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Допиши власні іменники | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння розрізняти власні та загальні назви. |
2. | Дай загальну назву | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння розрізняти власні та загальні назви. |
3. | Підбери ім'я | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти власні та загальні назви. |
4. | Визнач назву | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають власну чи загальну назву. |
5. | Перфокарта | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Формувати вміння розрізняти власні та загальні назви. |
6. | Словосполучення у таблиці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти власні та загальні назви. |
7. | Назви країну | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають загальні чи власні назви. |
8. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти загальні і власні іменники. |
9. | Устав букву | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно записувати власні та загальні іменники. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назви персонажа | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння розрізняти загальні і власні іменники. |
2. | Вибірковий диктант | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти власні і загальні іменники. |
3. | Виправ помилку | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти власні та загальні іменники та правильно їх записувати. |
4. | Дай відповідь | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно записувати власні іменники. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння вживати дієслова у мовленні. |
2. | Давай познайомимося | Інший | середнє | 3,5Б. | Формувати вміння правильно записувати власні та загальні іменники. |
3. | Розкажи історію | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння правильно писати власні та загальні іменники. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Іменники, що означають власні і загальні назви» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають власні і загальні назви, та правильно записувати їх. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Іменники, що означають власні і загальні назви» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають власні і загальні назви, та правильно записувати їх. |
2. | Перевірна робота з теми «Іменники, що означають власні і загальні назви» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Іменники, що означають власні і загальні назви». |