Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Головні члени речення (основа речення). Другорядні члени речення. | Формувати поняття «головні члени речення», «другорядні члени речення», «основа речення»; ознайомити з основними характеристиками підмета і присудка. |
2. | Члени речення. Другорядні члени речення | Формувати поняття «головні члени речення», «другорядні члени речення», «основа речення»; ознайомити з основними характеристиками підмета і присудка. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тести | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Виявити рівень теоретичних знань з теми «Члени речення». |
2. | Підбери підмет | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння знаходити підмет, встановлювати зв'язок між головними членами речення. |
3. | Допиши присудок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння знаходити присудок, встановлювати зв'язок між головними членами речення. |
4. | Додай слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння визначати в реченні другорядні члени. |
5. | Впиши слова в схему | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати члени речення. |
6. | Знайди основу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати основу речення. |
7. | Відшукай речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати основу речення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди за підметом | Інший | середнє | 2,5Б. | Формувати вміння визначати основу речення. |
2. | Зміни речення | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати основу речення. |
3. | Познач члени речення | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати члени речення. |
4. | Підбери за схемою | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати члени речення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Склади речення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння поширювати речення за допомогою другорядних членів. |
2. | Склади речення за схемою | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння поширювати речення за допомогою другорядних членів. |
3. | Підбери присудок | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати члени речення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Головні та другорядні члени речення» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати члени речення. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Головні та другорядні члени речення» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати члени речення. |
2. | Перевірна робота з теми «Головні та другорядні члени речення» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Головні та другорядні члени речення». |