Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Поняття про речення. Типи речень | Закріпити знання про речення, його характерні ознаки; типи речень. |
2. | Типи речень за інтонацією | Закріпити знання про типи речень за інтонацією. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тести | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірити рівень теоретичних знань з теми «Типи речень». |
2. | Порахуй речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати речення за його характерними особливостями. |
3. | Знайди речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння ділити текст на речення. |
4. | Укажи тип речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати типи речень. |
5. | Знайди спонукальне речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати спонукальне речення. |
6. | Випиши окличне речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати окличні речення. |
7. | Утвори питальне речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплювати знання про питальні речення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди помилку | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно позначати початок та кінець речення. |
2. | Утвори спонукальне речення | Інший | важке | 3Б. | Закріпити знання про основні характеристики спонукального речення. |
3. | Розстав розділові знаки | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння розрізняти типи речень. |
4. | Розділи текст на речення | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати межі речень та правильно позначати речення на письмі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння вживати дієслова у мовленні. |
2. | Склади питальні речення | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння вживати дієслова у мовленні. |
3. | Вислови спонукання | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння вживати дієслова у мовленні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Речення. Типи речень» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати речення за його характерними ознаками та правильно його оформлювати. Закріпити знання дітей про типи речень. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Речення. Типи речень» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння визначати речення за його характерними ознаками та правильно його оформлювати. Закріпити знання дітей про типи речень. |
2. | Перевірна робота з теми «Речення. Типи речень» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Речення. Типи речень». |