Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Іменники-синоніми, іменники-антоніми. | Актуалізувати знання учнів про синоніми та антоніми. |
2. | Багатозначні іменники. Пряме і переносне значення | Актуалізувати знання учнів про пряме та переносне значення багатозначних іменників. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди друга | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати іменники-синоніми. |
2. | Склади словник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати іменники-антоніми. |
3. | Слово з переносним значенням | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати іменники, що вжиті в переносному значенні. |
4. | Вибери рядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати іменники-синоніми. |
5. | Утвори пару | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати іменники-антоніми. |
6. | Відгадай слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Формувати вміння вживати багатозначні іменники в прямому та переносному значенні. |
7. | Підбери влучне слово | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння підбирати іменники-синоніми. |
8. | Віднови речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння підбирати іменники-антоніми. |
9. | Дай характеристику | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати іменники-синоніми, іменники-антоніми, іменники в прямому та переносному значенні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запиши антоніми | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати іменники-антоніми. |
2. | Пряме і переносне значення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння використовувати іменники в прямому та переносному значенні. |
3. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати іменники-синоніми. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Іменники-синоніми та антоніми. Пряме та переносне значення» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Формувати вміння підбирати іменники-синоніми та іменники-антоніми, визначати пряме та переносне значення іменників. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Пряме та переносне значення» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння підбирати іменники-синоніми та іменники-антоніми, визначати пряме та переносне значення іменників. |
2. | Перевірна робота з теми «Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Пряме та переносне значення» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Пряме та переносне значення». |