Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Актуалізувати знання учнів про синоніми та антоніми.
2. Багатозначні іменники. Пряме і переносне значення Актуалізувати знання учнів про пряме та переносне значення багатозначних іменників.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Знайди друга 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння підбирати іменники-синоніми.
2. Склади словник 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння підбирати іменники-антоніми.
3. Слово з переносним значенням 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння визначати іменники, що вжиті в переносному значенні.
4. Вибери рядок 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння підбирати іменники-синоніми.
5. Утвори пару 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння підбирати іменники-антоніми.
6. Відгадай слово 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Формувати вміння вживати багатозначні іменники в прямому та переносному значенні.
7. Підбери влучне слово 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння підбирати іменники-синоніми.
8. Віднови речення 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння підбирати іменники-антоніми.
9. Дай характеристику 3 вид - аналіз важке 4Б. Формувати вміння визначати іменники-синоніми, іменники-антоніми, іменники в прямому та переносному значенні.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Запиши антоніми Інший середнє 2Б. Формувати вміння підбирати іменники-антоніми.
2. Пряме і переносне значення Інший середнє 2Б. Формувати вміння використовувати іменники в прямому та переносному значенні.
3. Наведи приклад Інший середнє 2Б. Формувати вміння підбирати іменники-синоніми.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Іменники-синоніми та антоніми. Пряме та переносне значення» 00:15:00 середнє 11Б. Формувати вміння підбирати іменники-синоніми та іменники-антоніми, визначати пряме та переносне значення іменників.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Пряме та переносне значення» 00:20:00 середнє 12Б. Формувати вміння підбирати іменники-синоніми та іменники-антоніми, визначати пряме та переносне значення іменників.
2. Перевірна робота з теми «Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Пряме та переносне значення» 00:20:00 середнє 12Б. Перевірити рівень знань учнів з теми «Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Пряме та переносне значення».