Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Іменник, як самостійна частина мови | Актуалізувати знання учнів про іменник, як самостійну частину мови. |
2. | Морфологічні ознаки іменника | Актуалізувати знання учнів про іменник. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Гра «Потяг» | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати іменники. |
2. | Зроби помітки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти назви істот та неістот. |
3. | Гра «Запиши на карті» | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти власні та загальні назви. |
4. | Гра «Так чи ні» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати іменники, що називають явища, властивості чи почуття. |
5. | Гра «Збери букет» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Формувати вміння визначати рід іменників. |
6. | Гра «Збери врожай» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати іменники в однині та множині. |
7. | Велика чи мала буква | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати власні іменники та писати їх з великої букви. |
8. | Знайди іменник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати іменники в мовленні. |
9. | Познач члени речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати граматичну роль іменників у реченні. |
10. | Характеристика іменника | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати основні ознаки іменника. |
11. | Абстрактні назви | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати абстрактні назви. |
12. | Знайди потрібний іменник | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати морфологічні ознаки іменника. |
13. | Знайди помилку | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати основні ознаки іменника. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати дієслова у мовленні. |
2. | Допиши назву | Інший | середнє | 2,5Б. | Формувати вміння вживати власні та загальні іменники у мовленні. |
3. | Кросворд | Інший | середнє | 3,5Б. | Формувати вміння вживати іменники у множині. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Повторення вивченого про іменник, як частину мови» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Форувати вміння визначати морфологічні ознаки іменника. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Повторення вивченого про іменник, як частину мови» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати морфологічні ознаки іменника. |
2. | Перевірна робоа з теми «Повторення вивченого про іменник, як частину мови» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Повторення вивченого про іменник, як частину мови». |