Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Мовлення | Ознайомити з основними ознаками культури усного та писемного мовлення. |
2. | Культура мовлення. Вживання ввічливих слів | Ознайомити учнів з основними вимогами культури усного та писемного мовлення. |
3. | Культура мовлення та спілкування | Ознайомити учнів з основними вимогами культури усного та писемного мовлення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розкажи про мовлення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закріпити знання учнів про основні ознаки усного та писемного мовлення. |
2. | Укажи тип мовлення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти типи мовлення. |
3. | Допиши слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння вживати ввічливі слова. |
4. | Підбери слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння використовувати ввічливі слова. |
5. | Додай слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати ввічливі слова. |
6. | Знайди ввічливі слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Формувати вміння вживати ввічливі слова. |
7. | Випиши слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати ввічливі слова. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери речення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння вживати ввічливі слова. |
2. | Установи відповідність | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно вживати ввічливі слова. |
3. | Склади пам'ятку | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння вживати ввічливі слова. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запиши слова | Інший | середнє | 1,5Б. | Формувати вміння визначати старіі слова. |
2. | Склади діалог | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати старіі слова. |
3. | Дай пораду | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати старіі слова. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Мовлення. Культура мовлення» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Розширювати знання дітей про мовлення та культуру мовлення. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Мовлення. Культура мовлення» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Розширювати знання дітей про мовлення та культуру мовлення. |
2. | Перевірна робота з теми «Мовлення. Культура мовлення» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Мовлення. Культура мовлення». |