Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми Актуалізувати знання учнів про прикметники-синоніми, прикметники-антоніми.
2. Пряме і переносне значення прикметників Актуалізувати знання дітей про пряме та переносне значення прикметників.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Підбери синоніми 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми.
2. Укажи антонім 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми.
3. Розподіли слова 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми.
4. Вибери рядок 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми.
5. Постав оцінку 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння підбирати прикметники-антоніми.
6. Гра «Так чи ні» 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння вживати прикметники в прямому чи в переносному значенні.
7. Підбери слово 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми.
8. Знайди синонім 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Утвори речення Інший середнє 2Б. Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми.
2. Випиши словосполучення Інший важке 3Б. Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми.
3. Утвори пари Інший важке 4Б. Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми.
4. Знайди помилку Інший важке 4Б. Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Наведи приклад Інший середнє 2,5Б. Формувати вміння підбирати синоніми.
2. Пари антонімів Інший середнє 3Б. Формувати вміння підбирати антоніми.
3. Склади словосполучення Інший середнє 2Б. Формувати вміння вживати прикметники в прямому та переносному значенні.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення» 00:15:00 середнє 11Б. Актуалізувати знання дітей про прикметники-синоніми, прикметники-антоніми, пряме і переносне значення прикметників.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Прикметники-синоніми, антоніми. Пряме і переносне значення прикметників» 00:20:00 середнє 12Б. Актуалізувати знання дітей про прикметники-синоніми, прикметники-антоніми, пряме і переносне значення прикметників.
2. Перевірна робота з теми «Прикметники-синоніми, антоніми. Пряме і переносне значення прикметників» 00:20:00 середнє 16Б. Перевірити рівень знань з теми «Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення прикметників».