Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми | Актуалізувати знання учнів про прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. |
2. | Пряме і переносне значення прикметників | Актуалізувати знання дітей про пряме та переносне значення прикметників. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Підбери синоніми | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми. |
2. | Укажи антонім | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми. |
3. | Розподіли слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми. |
4. | Вибери рядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми. |
5. | Постав оцінку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати прикметники-антоніми. |
6. | Гра «Так чи ні» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати прикметники в прямому чи в переносному значенні. |
7. | Підбери слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми. |
8. | Знайди синонім | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми. |
9. | Утвори речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми. |
10. | Випиши словосполучення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми. |
11. | Утвори пари | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми. |
12. | Знайди помилку | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Формувати вміння підбирати до прикметників синоніми. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2,5Б. | Формувати вміння підбирати синоніми. |
2. | Пари антонімів | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння підбирати антоніми. |
3. | Склади словосполучення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати прикметники в прямому та переносному значенні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Актуалізувати знання дітей про прикметники-синоніми, прикметники-антоніми, пряме і переносне значення прикметників. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Прикметники-синоніми, антоніми. Пряме і переносне значення прикметників» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Актуалізувати знання дітей про прикметники-синоніми, прикметники-антоніми, пряме і переносне значення прикметників. |
2. | Перевірна робота з теми «Прикметники-синоніми, антоніми. Пряме і переносне значення прикметників» | 00:20:00 | середнє | 16Б. | Перевірити рівень знань з теми «Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення прикметників». |